  • 1. Data: 2012-03-20 21:27:32
    Temat: Windows Phone - podobno jest nudny
    Od: atm <...@v...pl>

    Temat WP ostatnio dosc mocno jest walkowany... w sumie zachecilo mnie to
    do przeczytania kilku starszych i nowszych niusow.
    Wracajac do tego czy WP jest nudny:
    http://simblog.pl/windows-phone-malo-pasjonujacym-sy
    stemem

  • 2. Data: 2012-03-20 21:35:00
    Temat: Re: Windows Phone - podobno jest nudny
    Od: atm <...@v...pl>

    Jest jednak nadzieja, wyglada na to ze osemka moze byc sporym krokiem
    naprzod:
    http://komorkomania.pl/2012/02/05/windows-phone-8-be
    dzie-rewelacyjny-oto-dowody
    Co ciekawe wbrew opinii osob, ktorym wystarcza wlutowana pamiec MS
    przewiduje o zgrozo stosowanie kart pamieci.

  • 3. Data: 2012-03-20 21:39:38
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 22:27:32 +0100, atm napisał(a):

    > Temat WP ostatnio dosc mocno jest walkowany... w sumie zachecilo mnie to
    > do przeczytania kilku starszych i nowszych niusow.

    Nudny? wcale nie jest nudny. Zwłaszcza na Nokii Lumia 800.
    Ten dreszczyk emocji, czy bateria wytrzyma do lunchu, czy też nie? Żaden
    inny telefon, no może poza SGS2 nie da takiej adrenaliny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-03-20 21:47:47
    Od: atm <...@v...pl>

    Wirusy i inne paskudztwo - jest dobrze, pytanie tylko jak dlugo
    uwzgledniajac teoretycznie spopularyzowanie sie tego systemu:
    http://simblog.pl/pierwszy-pakiet-antywirusowy-dla-w
    p7

  • 5. Data: 2012-03-20 21:59:41
    Od: atm <...@v...pl>

    Dla nerdow ze skrzypiacym sprzetem troche lizania przez szybe:
    http://simblog.pl/wyprobuj-funkcje-windows-phone-na-
    ios-lub-androidzie

  • 6. Data: 2012-03-20 22:08:05
    Temat: Re: Windows Phone - do niedawna sledzil uzytkownikow?
    Od: atm <...@v...pl>

    Jak nie jak tak:
    http://simblog.pl/wp7-sledzi-swoich-uzytkownikow-na-
    kazdym-kroku-i-nawet-o-tym-nie-informuje

    Jesli dopiero Mango zlikwidowalo sledzenie to Microsoft dosc dlugo
    szpiegowal uzytkownikow:
    simblog.pl/windows-phone-mango-juz-nie-sledzi-swoich
    -uzytkownikow

  • 7. Data: 2012-03-20 22:49:21
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Wirusy i inne paskudztwo - jest dobrze, pytanie tylko jak dlugo
    > uwzgledniajac teoretycznie spopularyzowanie sie tego systemu:
    > http://simblog.pl/pierwszy-pakiet-antywirusowy-dla-w
    p7

    Ten pic na wode zostal juz dawno wycofany z marketu.
    A ty jak zwykle nie patrzysz w ogóle co wklejasz.

  • 8. Data: 2012-03-20 22:56:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-20 23:49, Skrypëk wrote:
    p7

    > Ten pic na wode zostal juz dawno wycofany z marketu.
    > A ty jak zwykle nie patrzysz w ogóle co wklejasz.

    A Ty nie czytasz. Jak wol stoi w pierwszym poscie: "starszych i nowszych
    niusow". W zaden tez sposob nie czuje sie zobowiazany weryfikowac czy
    kazda informacja jest aktualna na dzien wczorajszy.
    Masz update? Wrzuc a nie czepiaj sie.

  • 9. Data: 2012-03-20 23:42:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > nowszych niusow". W zaden tez sposob nie czuje sie zobowiazany
    > weryfikowac czy kazda informacja jest aktualna na dzien wczorajszy.

    Ta informacja nigdy nie była aktualna, to był jakiś jeden wielki hoax. Czy
    wystarczy ci taki update?

    > Wrzuc a nie czepiaj sie.

    A masz prognozę pogody na zeszły wtorek i przeterminowane proroctwa daty
    końca świata? To wrzucaj śmiało, a jakby ktoś się czepiał, to każ mu
    apdejtować.

  • 10. Data: 2012-03-21 05:46:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message

    > Nudny? wcale nie jest nudny. Zwłaszcza na Nokii Lumia 800.
    > Ten dreszczyk emocji, czy bateria wytrzyma do lunchu, czy też nie?
    > Żaden inny telefon, no może poza SGS2 nie da takiej adrenaliny.

    :-)