  • 1. Data: 2013-07-29 12:52:32
    Temat: teoria jazdy
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Poza innymi, wyczytałem że należy obciążać podnóżki, latami ćwiczyłem różne opcje:
    obciążenie równomierne, lewy na zakręcie w prawo i odwrotnie i jeszcze odwrotnie i
    bez obciążania - wychodzi na to że ta metoda jakoś nic nie daje, najlepiej zakręca mi
    się siedząc po prostu na kanapie... Stąd pytanie o co chodzi?

    Prawy, xtx660

  • 2. Data: 2013-07-29 14:49:29
    Temat: Re: teoria jazdy
    Od: Prawy <r...@g...com>

    znalazłem wyjaśnienie, skonsultowałem i trochę przetłumaczyłem dla was:

    Twój początkowy wkład w akt kierowniczy należy rozpocząć przeciwdziałaniem
    kierowniczego (czyli pchanie do przodu na środku drążka do wykorzystania przedniego
    koła za efekt żyroskopowy by rzucić rower w kąt), podczas gdy w tym samym czasie
    naciskając wewnątrz podstopnice. Isaac Newton odkrył, że dla każdego działania, jest
    równa i przeciwna reakcja. Naciskając na nią wewnątrz w tym samym czasie można pchać
    do przodu na środku drążka, co pomaga skutecznie zakotwiczyć organizm do wytworzenia
    zarówno siły i, jak zobaczymy, siły uzupełniają się wzajemnie w prowadzeniu.

  • 3. Data: 2013-07-29 15:17:15
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.07.2013 Prawy <r...@g...com> napisał/a:
    > znalazłem wyjaśnienie, skonsultowałem i trochę przetłumaczyłem dla was:
    >
    > Twój początkowy wkład w akt kierowniczy

    Google Translator działa, a coś poza tym?

    1. jeździj jak Ci wygodnie.
    2. jak coś nie pasi/chcesz lepiej/szybciej/itp. idź na szkolenie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2013-07-29 15:31:12
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Prawy <r...@g...com> wrote:

    >znalazłem wyjaśnienie, skonsultowałem i trochę przetłumaczyłem dla was:

    Google chyba tlumaczyl on to? ;)

> [...]
    zarówno siły i, jak zobaczymy, siły uzupełniają się wzajemnie w prowadzeniu.

    Za mocne dla mnie.
    A ten Newton czym lata, bo nie jarze jakos?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2013-07-29 17:00:53
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 29-07-2013 15:31, Jacot pisze:

    > Za mocne dla mnie.
    > A ten Newton czym lata, bo nie jarze jakos?

    Jacot, to ten Twoj kolega ze szkolnej lawy nie pamietasz?
    Razem koło odkryliscie i wegiel ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2013-07-29 17:57:34
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jacot, to ten Twoj kolega ze szkolnej lawy nie pamietasz?
    > Razem koło odkryliscie i wegiel ;P

    A ja myślałem, że Newton to ten co jabola wymyślił
    jak dostał owocem w łeb.

    Szymon

  • 7. Data: 2013-07-29 19:07:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-07-29 17:00, Grzegorz Rogala pisze:

    > Jacot, to ten Twoj kolega ze szkolnej lawy nie pamietasz?
    > Razem koło odkryliscie i wegiel ;P

    Tylko z kołem mieli problem,jakby go nie popychali na płask,nie działało..

    Tomek
    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem

  • 8. Data: 2013-07-30 14:22:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jacot napisał(a):
    > A ten Newton czym lata

    Jak to czym? Dukatem lata.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 9. Data: 2013-07-30 14:35:09
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-29 15:31, Jacot pisze:

> [...]
    >
    > Za mocne dla mnie.
    > A ten Newton czym lata, bo nie jarze jakos?

    ajPadem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2013-07-31 08:20:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-30, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote: