  • 1. Data: 2013-07-26 22:39:23
    Temat: Honda CBR f4i sport problem z odpaleniem
    Od: czarna28 <borabora111@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam :) proszę Was o pomoc, dzisiaj moja hondzina cbr f4i sport
    zaprotestowała po tym jak została odkręcona czasza i odłączone wszystkie
    połaczenia świateł, kierunków. Cały zabieg był po to aby naprawić
    szwankujacy kierunek. Kierunki zostały naprawione, wszystko pieknie
    działa, po założenia czaszy niestety moto nie odpala, a dokładnie pompa
    milczy... Zostały sprawdzone jeszcze raz wszystkie połaczenia w czaszy,
    także sprawdzony akumulator, bezpieczniki. Pytanie- czy może to byc w
    jakikolwiek sposób spowodowane przez alarm, że zapłon nie załapuje i
    ewentualnie jak zażegnać problem???
    Z góry dzięki za wskazówki
    Pozdr Czarna28

  • 2. Data: 2013-07-27 23:59:15
    Temat: Re: Honda CBR f4i sport problem z odpaleniem
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "czarna28" <borabora111@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > ewentualnie jak zażegnać problem???

    Czerwony przełącznik przy kierownicy :)

    --
    Drzewo
    http://www.moto-opinie.info

  • 3. Data: 2013-07-29 20:29:25
    Od: czarna28 <borabora111@_NOSPAM_o2.pl>

    Dzieki Kolego za dobre poczucie humoru :)liczyłam jednak na faktyczną pomoc