  • 1. Data: 2013-07-28 17:46:52
    Temat: Komplet enduro
    Od: mankoPG <playmankogames@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam ! Zakładam nowy temat, ponieważ wszystko co znalazłem było mocno
    przestarzałe, tak więc planuje kupić yamahe wr 125 luz xt 125 i do tego :
    Buty - http://allegro.pl/buty-forma-roz-42-czerwone-i339856
    8513.html
    Zbroje -
    http://allegro.pl/adrenaline-zbroja-buzer-ochraniacz
    e-ufo-roz-s-3xl-i3404174194.html
    Kask -
    http://allegro.pl/kask-shift-agent-cross-enduro-5-ma
    lowan-wyprzedaz-i3394706112.html
    Możecie mi doradzić czy dobre dobrałem komponenty do tego typu motora i
    czy są w miare dobrej jakości jak coś to na kask mam do 450 zł, zbroje 300
    zł a na buty 300 zł. Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2013-07-28 18:34:06
    Temat: Re: Komplet enduro
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    mankoPG pisze:

    > Możecie mi doradzić czy dobre dobrałem komponenty do tego typu motora i
    > czy są w miare dobrej jakości jak coś to na kask mam do 450 zł, zbroje
    > 300 zł a na buty 300 zł. Proszę o pomoc.

    Buty i kask ok, oczywiście jeśli będą pasować. Natomiast buzzer trochę
    mnie nie przekonuje, wygląda że mostek nie jest chroniony, wziąłbym coś
    z wiekszą ochronią żeber.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-07-29 08:24:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 28 Jul 2013 15:46:52 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za mankoPG
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    lowan-wyprzedaz-i3394706112.html
    > Możecie mi doradzić czy dobre dobrałem komponenty do tego typu motora i

    Jak nie uda Ci sie kupić butów z tej aukcji to polecam Ci nowe Axo Boxer.
    Zbroje mam identyczną jak ta która pokazałeś, po trzech sezonach nadal
    jest OK, można ją kupić pod wieloma różnymi nazwami. O kasku nic nie wiem.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/