  • 1. Data: 2013-07-26 19:03:19
    Temat: Cross dla 13 latka?
    Od: DjVilla <gieksa8@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam. Mam 13 lat , 180cm wzrostu i ważę 70kg. Mieszkam na wsi więc chcę
    trochę poszaleć na bezdrożach. Jaki cross jest dla mnie najlepszy i czy
    jest legalny dla 13 latka?(Nazwa,ewentualnie link)

  • 2. Data: 2013-07-26 19:53:34
    Temat: Re: Cross dla 13 latka?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.

    W dniu 2013-07-26 19:03, DjVilla pisze:
    > Witam. Mam 13 lat , 180cm wzrostu i ważę 70kg. Mieszkam na wsi więc chcę
    > trochę poszaleć na bezdrożach. Jaki cross jest dla mnie najlepszy i czy
    > jest legalny dla 13 latka?

    Jeśli legalny ma oznaczać dopuszczony do ruchu po drodze to żaden cross
    taki nie będzie - to z definicji motocykle na tor i bezdroża. Jeśli już
    to szukaj enduro, czyli motocykla wyposażonego w światła,
    kierunkowskazy, lusterka, klakson.
    A żeby legalnie poruszać się po drodze musisz mieć 14 lat i zdać egzamin
    na prawo jazdy kategorii AM. Wtedy będziesz mógł jeździć np. Yamahą
    DT50, Aprilią RX50 albo Rieju MRT.
    Jeśli na razie i tak będziesz ganiać poza drogami publicznymi to szukaj
    czegoś w klasach 85 i 125 cm, np. Suzuki RM, Hondy CR albo Kawasaki KX.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-07-26 20:00:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "DjVilla" <gieksa8@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam. Mam 13 lat , 180cm wzrostu i ważę 70kg.

    Nie wpierdalaj więcej makdonaldów, bo w wieku 18 lat będziesz miał 250 cm
    wzrostu i ważył 300 kg...

    --
    Grzybol