  • 51. Data: 2013-02-05 20:37:45
    Temat: Re: ten to jednak pedalarz...
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    news:51115aa4$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości grup

    > A Wy to kto?

    Ja i dwunastnica.

  • 52. Data: 2013-02-05 20:41:58
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    > Ale nadal jest obowiązek zjechania w prawo a nie pedalenia srodkiem
    > pasa na złość puszkarzom. Za utrudnianie ruchu należy się mandat.

    Jeżeli rowerzysta jedzie środkiem pasa na złość kierowcom, to faktycznie
    należy mu się mandat.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 53. Data: 2013-02-05 21:57:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 20:41:58 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Jeżeli rowerzysta jedzie środkiem pasa na złość kierowcom

    Ciekawe jak to ustalisz. Zapytasz go? Wpadniesz do wróżki?
    --
    Jacek

  • 54. Data: 2013-02-05 22:00:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Feb 2013 20:24:26 +0100 osobnik zwany Kazimierz
    Uromski napisał:

    > Cavallino "nieco" podkręca zapisy w PoRD, które stwierdzają że
    > rowerzysta ma jechać:
    > 1. W pierwszej kolejności drogą rowerową 2. W drugiej poboczem
    > 3. Dopiero w trzeciej jezdnią
    >
    > To, że (1) dotyczy jedynie pewnej części ulic (np. w Warszawie ~10%), a
    > (2) odnosi się niemal wyłącznie do tras zamiejskich to już pan C.
    > przemilczał.

    ale o rowerzystach to wiem, ale o traktorze jakoś zamilkł :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2013-02-05 22:02:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Feb 2013 18:42:29 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > A Ty grupy pomyliłeś pedalarzu.
    > PLONK

    te plonkowiec, znalazłeś już przepisy od traktora?

  • 56. Data: 2013-02-05 22:19:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kazimierz Uromski" <i...@z...kom> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:kerm97$4jl$...@n...task.gda.pl...

> [...]
    >
    > To, że (1) dotyczy jedynie pewnej części ulic (np. w Warszawie ~10%), a
    > (2) odnosi się niemal wyłącznie do tras zamiejskich to już pan C.

    Nic podobnego.
    Napisałem wyraźnie, że są wyjątki, jednym z nich jest właśnie brak pobocza.
    Realny, a nie wyimaginowany przez rowerzystę, któremu się nie podoba stan
    pobocza.

  • 57. Data: 2013-02-05 22:26:33
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    > Ciekawe jak to ustalisz. Zapytasz go? Wpadniesz do wróżki?

    Można zapytać dlaczego nie jechał możliwie blisko krawędzi jezdni :-)\

    Seco

  • 58. Data: 2013-02-06 10:50:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2013 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > ja nie proponuję łamania przepisów (głupich ale jednak...)

    Twierdzę, że jechanie po niebezpiecznej nawierzchni przy dostępnej
    bezpiecznej to było prawdziwe łamanie przepisów.

  • 59. Data: 2013-02-06 10:53:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2013 12:22, Jacek Maciejewski pisze:

    > Nie masz pewności czy nie miał opon z kolcami. A wielu ma. PoRD pozwala w

    ROTFL

    > niektórych okolicznościach rowerzyście jechać środkiem pasa czy nawet jego
    > lewą stroną. Nie opisałeś dokładnie sytuacji. A ogólnie, to cały twój post

    Opisałem.

    > śmierdzi spalinowym szowinizmem.

    Jak coś ci śmierdzi, to raczej tobie pod nosem ;->

    Jak może, ślepoto, nie zauważyłeś - popieram "rowerowanie". Ale z
    mózgiem na pokładzie. Ja np. gdybym w takich okolicznościach jechał
    rowerem - pojechałbym chodnikiem. Tak jak inni bardziej rozumni od
    opisanego rowerzyści.

  • 60. Data: 2013-02-06 10:56:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.02.2013 14:04, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Mówi o tym art. 33 ust. 5, pkt 3 PoRD:
    >
    > "5. Korzystanie z chodnika lub drogi dla pieszych przez kierującego
    > rowerem jest dozwolone wyjątkowo, gdy:
    >
    > 3. warunki pogodowe zagrażają bezpieczeństwu rowerzysty na jezdni
    > (śnieg, silny wiatr, ulewa, gołoledź, gęsta mgła), z zastrzeżeniem ust.

    Ha!

    > 6.";
    >
    > 6. Kierujący rowerem, korzystając z chodnika lub drogi dla pieszych,
    > jest obowiązany jechać powoli, zachować szczególną ostrożność i
    > ustępować miejsca pieszym."
    >
    > A jak wspomnieli przedpiścy, już nie trzeba się zatrzymywać aby
    > przepuszczać samochody.

    To chyba mniej-więcj w tym samym czasie zmienili.

    No i proszę - czasem rozumnie przepisy tworzą :)