    From: Leszek <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: temperatura procesora niższa niż temperatura w obudowie
    Date: Wed, 07 Jan 2009 11:28:08 +0100

    Właśnie zmieniłem Athlona X2 6000 z TDP 125 na Athlona X2 5600 z TDP 65.
    Temperatura w spoczynku spadła z 44 do 34 stopni. Co mnie zdziwiło:
    Speedfan pokazuje, że temperatura w obudowie (Ambient 39 stopni) jest
    wyższa niż temperatura procesora. Przy starym procesorze jego
    temperatura w spoczynku była 1-2 stopnie wyższa niż temperatura w
    obudowie, co wydaje się naturalne. Jak można wytłumaczyć tę nową sytuację?

    --
    Leszek,

    leszek47 [at] poczta.onet.pl

    "More than any other time in history, mankind faces a crossroads. One
    path leads to despair and utter hopelessness. The other, to total
    extinction. Let us pray we have the wisdom to choose correctly". Woody Allen