  • Data: 2009-01-08 10:26:28
    Temat: Re: temperatura procesora niższa niż temperatura w obudowie
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK pisze:

    > A nie masz "air duct" tunelu nad procesorem w obudowie ?
    > Nawet w otwartej lub bez air duct obudowie może tak być - procesor jest
    > chłodzony aktywnym przewiewem powietrza, które może być prawie o
    > temperaturze otoczenia (jak jest ciągnięte przez airduct) lub
    > przynajmniej zimniejsze niż powietrze wokół czipsetu, który chłodzony
    > jest powietrzem już podgrzanym w radiatorze procesora i stamtąd
    > rozpływającym się wokół procesora, a w dodatku ze znacznym rozproszeniem
    > = dużo słabiej.

    Nie mam takiej okrągłej miski przymocowanej do bocznej ścianki obudowy
    nad procesorem, jeśli to masz na myśli. Mam bardzo dużą obudowę midi
    Chiefteca.

    A wentylator jest ustawiony prostopadle do płyty głównej - nie jak
    zazwyczaj równolegle. Ciągnie powietrze od procka w kierunku tylnej
    ścianki obudowy