  • 11. Data: 2011-06-10 12:27:47
    Temat: Re: telewizory z internetem
    Od: Kell a <k...@n...com>

    pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    >router? może zasilacz, bo to najczęściej pada (nie uwzględniając
    >wyładowań atmosferycznych).
    >linksys dawniej stosował zasilacze transformatorowe, które działają
    >do dziś.

    tak, w switchach dlinka zasilacze padaja jak muchy
    do tego masa bugow w oprogramowaniui, czesto bardzo podstawowych
    (np. zgrywasz konfiguracje na tftp, niby wszystko bez bledow,
    zmieniasz cos tam w konfiguracji przelacznika, potem chcesz przywrocic
    stara konfiguracje z pliku i wali bledami albo nic sie nie dzieje)
    masakra

  • 12. Data: 2011-06-10 18:36:19
    Temat: Re: [OT] Re: telewizory z internetem
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.06.2011 09:02, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Stabilności i trwałości.

    no to chyba tylko linksys zostaje

  • 13. Data: 2011-06-13 09:02:41
    Od: kratylos <k...@y...com>

    W dniu 2011-06-09 23:30, Jerzy Pastusiak pisze:
    > Gupik:

    > Zwykle nie ma i sie nie przewiduje. Pilotem trzeba klikac.

    bo troche inna jest idea - telewizor nie ma zastapic komputera ale dac
    nam dzieki sieci latwy dostep do tresci multimedialnych na dużym
    ekranie, bez konieczności wspomagania sie komputerem - teraz to glownei
    tvn, lipa i youtube z takich użyteczniejszych choc jest sporo malo
    uzytecznych ale mzoe ktos lubi eurosport albo axa itp. do tego wigety np
    fb, mozna wala przaegladac jednoczesne ogladajac tv..
    przegladarka tez jest ale to wole zdecydowanie na komputerze..
    bo u mnie i obsluga interentu na pilocie to tak jak byl używał
    klawiatury komórki - identyczny spsoób wprowadzania tekstu
    mam sony 40ex720
    mi sie inernet w tv podoba walne sie na kanapie i pilotem pikne i juz
    mam ... bez wysilku....

> [...]
    > (switch) D-Link DES-100D. I rownie tani, stary WiFi router DI-524.
    > Dziala to bezproblemowo przez okolo 5 lat.
    >
    > Z D-Linikem mam jak najlepsze doswiadczenia (tylko kilkanascie egz.).
    > No, ale moze to kwestia przypadku.
    >
    > Czego nie moge powiedziec o Linksysie - oczywiscie nie mowie
    > o Cisco. Jeden z routerow Cisco, ogladalem go kilka dni temu,
    > chodzi juz kilkanascie lat bez przerwy - niebywale.
    > -=-=-=-
    >
    > WiFi aktualnie uzywam w domu bardzo rzadko.
    > Jak nie ma koniecznosci, to bezwzglednie kabel.

    ja mam netgear - takiego najprostrzego rutera z wifi
    od 8 miesiecy non stop jest właczony i nie bylo z nim zadnego problemu
    i telewizor dziala i laprop stacjonarny komp czasami komorka przez wifi
    i domowe dlna podlaczylem dziek temu nie musze nagrywac na usb/plyte np
    filmow i odrazu idze mi na tv
    aha filmy hd potrzeba 3megowe lacze a zwykle sd to 1,5 aby sie na tv po
    sieci pobawic... to tak z mojego doswiadczenia

    > Pzdr.J.P.

    Kratylos

  • 14. Data: 2011-06-13 10:04:36
    Od: Kell a <k...@n...com>

    kratylos <k...@y...com> napisał(a):

    >aha filmy hd potrzeba 3megowe lacze a zwykle sd to 1,5 aby sie na tv po
    >sieci pobawic... to tak z mojego doswiadczenia

    ile trzeba to zalezy od bitrate filmu...
    w kwazdym badz razie na 802.11g nie da sie
    obejrzec w full hd kazdego filmu