  • 1. Data: 2011-06-07 20:04:35
    Temat: TV Trwam zniknela mi z tunera
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Ano, stalo sie cos dziwnego z TV TRWAM, wszystkie programy z Astry sa jak
    byly a TV trwam i jedynie slusznej rozglosni radiowej nie ma. Pomyslalem
    zerkne na strone mzoe cos przegapilem w koncu nie ogladam telewizji a tej
    szczegolnie.
    Wpisalem z tunerek TNK Technisat odpowiednei parametry a tu widze ze nie ma
    sygnalu na tym transponderze.
    Co jest grane przeszli na mpeg 4 czy cos im sie zepsulo i wzorem innych
    instytucji KRK uwazaja ze jak sie nic nie pisze to moze nikt nie zauwazy?
    W sumie by mi to dyndalo ale znajoma chce miec wglad w programy onej
    telewizji, ja jej obiecalem, ze bedzie i dzisiaj utpilem pare zlotych w
    Opticuma 4060CX Plus oraz konwerter monoblock co by sobie TNK tez
    poogladala. Niech ma wybor.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 2. Data: 2011-06-07 21:09:02
    Temat: Re: TV Trwam zniknela mi z tunera
    Od: DanW <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 22:04, zho pisze:
> [...]
    > telewizji, ja jej obiecalem, ze bedzie i dzisiaj utpilem pare zlotych w
    > Opticuma 4060CX Plus oraz konwerter monoblock co by sobie TNK tez

    W kablówce VECTRA niestety nadal jest

  • 3. Data: 2011-06-07 21:19:19
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > W kablówce VECTRA niestety nadal jest
    Wspolczuje ale moja znajoma interesuje odbior TRWAM z Astry posrednio i mnie
    ob wtopilem ta kase :(

  • 4. Data: 2011-06-07 21:23:51
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    http://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html

    http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=odbior
    Nowe parametry odbioru TV TRWAM i RADIA MARYJA

    Od 1 lutego 2011 istnieją nowe parametry:
    Satelita ASTRA 1H 19,2° East
    Transponder: 111
    Częstotliwość: 12604 MHz
    Polaryzacja: H (pozioma)
    SR: 22000
    FEC: 5/6
    PID VIDEO: 33
    PID AUDIO: 3606

    PID AUDIO: 3607 dla Radia Maryja

    Dziala. Przed chwila sprawdzalem.

    Spiewali: Alleluja, alleluja.

    jp

  • 5. Data: 2011-06-08 02:33:45
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1106072321280.11284@sci.pam.szcze
    cin.pl...
> [...]
    >
    > http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=odbior
    > Nowe parametry odbioru TV TRWAM i RADIA MARYJA
    >
    > Od 1 lutego 2011 istnieją nowe parametry:

    Sasiadom nie dziala, mi tez nie dziala po prostu na tych parametrach nie ma
    sygnalu, znaczy nasze monobloki sa do wymiany, albo do poprawek, kolego,
    sprawdziles moze jak wyglada poziom sygnalu na onym transponderze?
    Inna sprawa ze zaczalem "walke z TV TRwam" od ustawienia zalecanych
    parametrow odbioru i nic. Wleze dzisiaj po poludniu na drabinke i
    pomajstruje przy antence moze to jednak tylko konwerter.

  • 6. Data: 2011-06-08 04:14:16
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Nie zmienili kodowania na MPEG-4? Bo cos mi nie pasuje, sasiad ma stary
    tuner, ja mam tez tuner SD wiec?

  • 7. Data: 2011-06-08 07:24:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zho" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Nie zmienili kodowania na MPEG-4? Bo cos mi nie pasuje, sasiad ma stary
    > tuner, ja mam tez tuner SD wiec?

    Nie zmienili, za to teraz są na wysokiej częstotliwości, więc konwertery,
    które obsługują tylko rozszerzoną (choćby w praktyce), nie dadzą rady.

  • 8. Data: 2011-06-08 07:51:23
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > Użytkownik "zho" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nie zmienili, za to teraz są na wysokiej częstotliwości, więc konwertery,
    > które obsługują tylko rozszerzoną (choćby w praktyce), nie dadzą rady.
    To ja juz jestem czysto glupi, odbieram kanaly na wyzszych czestotliwosciach
    a Trwam nie ma :(
    Konwerter jest Full band ale co tam bedziemy rzezbili u znajomej w sobote.
    :))
    Dzieki za odpowiedzi.

  • 9. Data: 2011-06-08 07:59:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To ja juz jestem czysto glupi, odbieram kanaly na wyzszych
    > czestotliwosciach a Trwam nie ma :(
    > Konwerter jest Full band

    Teoretycznie.
    A jak jest w praktyce to musisz sprawdzić.
    Najlepiej weź tuner do miejsca w którym sprzedają konwertery i tam sprawdź.

  • 10. Data: 2011-06-08 08:07:05
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie zmienili kodowania na MPEG-4? Bo cos mi nie pasuje,
    > sasiad ma stary tuner, ja mam tez tuner SD wiec?

    MPEG-4 to nie kodowanie ;-).
    A Trwam jest prawie na końcu pasma (12603 MHz), więc możliwe
    że Twój konwerter już trochę źle się czuje i stąd kłopoty...
    Wymień na nowy i powinno być po sprawie.