  • 1. Data: 2013-12-08 20:56:49
    Temat: telewizor z tunerem cyfrowym a karta z kablowki
    Od: "robik" <r...@n...pl>

    Wymieniam stary telewizor analogowy i mam w domu przystawkę od kablówki z
    kartą.
    Czy są obecnie telewizory do którego będę mógł włożyć tę kartę i pozbędę
    się dekodera, czy niestety nie i dalej będę miał dwa piloty?

  • 2. Data: 2013-12-08 21:11:55
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    robik pisze:
> [...]
    > Czy są obecnie telewizory do którego będę mógł włożyć tę kartę i pozbędę
    > się dekodera, czy niestety nie i dalej będę miał dwa piloty?

    W UPC jest to możliwe

    http://www.upc.pl/telewizja/mediamodul/

    --
    J.R

  • 3. Data: 2013-12-08 21:19:20
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.12.2013 20:56, robik pisze:
> [...]
    > Czy są obecnie telewizory do którego będę mógł włożyć tę kartę i pozbędę
    > się dekodera, czy niestety nie i dalej będę miał dwa piloty?
    nie. kupisz w lidlu za 3 dychy uniwersalnego i nie będziesz żałował.
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-12-08 22:01:26
    Od: "robik" <r...@n...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52a4d447$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...
    > nie. kupisz w lidlu za 3 dychy uniwersalnego i nie będziesz żałował.

    Nie chcę po prostu mieć dekodera od kablówki, wygląda jak g.... z ruskiego
    bazaru, a niestety większa ilość kanałów jest tylko w pakiecie cyfrowym,
    czyli karta musi być. Operator to poznańska INEA

  • 5. Data: 2013-12-08 22:36:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "robik" <r...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > bazaru, a niestety większa ilość kanałów jest tylko w pakiecie cyfrowym,
    > czyli karta musi być. Operator to poznańska INEA

    To przynajmniej teoretycznie mają własny moduł, który idzie włożyć do
    dekodera i kartę do niego.
    Co oczywiście nie oznacza, że będzie pracował z każdym tv.
    Na pewno trzeba zacząć od zapewnienia w tv standardu dvb-c i gniazda
    CI/CI+ - w biurze abonenta powinni znać jakieś przykładowe modele z którymi
    to na pewno działa.

  • 6. Data: 2013-12-09 09:59:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 08 Dec 2013 21:19:20 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >kupisz w lidlu za 3 dychy uniwersalnego i nie będziesz żałował.

    Te piloty z Lidla to się nadają...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2013-12-09 13:45:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-12-09 09:59, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Te piloty z Lidla to się nadają...

    Jako uniwersalne są bardzo dobre (SilverCrest) - nie podskoczą
    Logitechom, czy innym podobnym programowalnym wynalazkom, ale w swojej
    lidze są zdecydowanie najlepsze.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2013-12-09 13:47:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 09 Dec 2013 13:45:39 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Jako uniwersalne są bardzo dobre (SilverCrest)

    Mam taki jeden, kupiłem go jako zamiennik do starego TV Sharp. Nie
    działa połowa funkcji w tym TV przy sterowaniu pilotem lidlowskim :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-12-09 15:10:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-12-09 13:47, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Mam taki jeden, kupiłem go jako zamiennik do starego TV Sharp. Nie
    > działa połowa funkcji w tym TV przy sterowaniu pilotem lidlowskim:)

    Kod może nie do końca prawidłowy - miałeś starego pilota do nauki? Jak
    nie to może być kłopot, ale rzadko który inny pilot uniwersalny z tym
    sobie da radę.

    pozdrawiam - Mirek

  • 10. Data: 2013-12-09 22:31:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.12.2013 13:47, jerzu pisze:

    > Mam taki jeden, kupiłem go jako zamiennik do starego TV Sharp. Nie
    > działa połowa funkcji w tym TV przy sterowaniu pilotem lidlowskim :)

    sraty pierdaty! Pilot ma funkcje uczenia! Możesz nawet spróbować go
    nauczyć aby bez przełączania sterował kanałami w tunerze, głośnością w
    telewizorze. Możesz definiować makra, albo zaprogramować sleepa.....
    ToMasz