  • 1. Data: 2013-12-08 01:33:56
    Temat: Polsat pytanie o Eco Auto Wyłączanie
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    Polsat do swoich tunerów zaimplementował nowy soft z funkcją: Eco Auto
    Wyłączanie. Możemy wybrać, za ile dekoder ma nam się wyłączyć, do wyboru
    mamy 3 godziny lub 6 godzin. Brak jest możliwości całkowitego wyłączenia
    tego "udogodnienia". Czy to oznacza że jeśli będę chciał gdzieś pojechać i
    automatycznie nagrać na dysk jakiś film np. rozpoczynający się za 7 godzin,
    to już tego nie zrobi? Czy tuner się z drzemki "obudzi" ?

    Pytam teoretycznie, gdyż nie mam jeszcze tunera.

    Pozdrawiam all

  • 2. Data: 2013-12-08 02:00:25
    Temat: Re: Polsat pytanie o Eco Auto Wy??czanie
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    > włączy się i nagra

    Dzięki.

    Dobre. Nie wiedząc o tych zmianach - wejściem takiej funkcjonalności
    myślałem że to defekt i poprzedni oddałem do punktu, gdzie ładna pani
    stwierdziła, że jak wpada sam w drzemkę to zabiera go do sprawdzenia i
    naprawy... Chyba pójdę w poniedziałek go odebrać.

  • 3. Data: 2013-12-08 02:49:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 4. Data: 2013-12-09 10:18:41
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-12-2013 02:00, Agall pisze:
    > U?ytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dzi?ki.
    >
    > Dobre. Nie wiedz?c o tych zmianach - wej?ciem takiej funkcjonalno?ci
    > my?la?em ?e to defekt i poprzedni odda?em do punktu, gdzie ?adna pani
    > stwierdzi?a, ?e jak wpada sam w drzemk? to zabiera go do sprawdzenia i
    > naprawy... Chyba p?jd? w poniedzia?ek go odebra?.

    w ence tez jest ten ficzer. zauwazylem przypadkowo. w upc, z tego co
    pamietam da sie wylaczyc.

  • 5. Data: 2013-12-09 13:34:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-12-09 10:18, K pisze:

    > w ence tez jest ten ficzer. zauwazylem przypadkowo. w upc, z tego co
    > pamietam da sie wylaczyc.

    w dekoderach nc+ też da się wyłączyć

  • 6. Data: 2013-12-09 19:48:33
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    brak mozliwoci wyboru - calkowitego wylaczenia kojarzy mi sie z producentem
    samochodow, ktore podczas jazdy na autostradzie, po uplywie pewnego czasu,
    podczas jazdy tez wylacza silnik...