  • 1. Data: 2013-12-10 20:55:15
    Temat: nowoczesny telewizor a filmy MKV
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Kolega kupił sobie nowy telewizor, taki full wypas LG czy coś tam. Ma w
    nim wejście usb i TV potrafi odtwarzać filmy (avi) zapisane na
    pendrivie. Tak się wspólnie zastanawiamy, czy da radę z MKV? Tylko jak
    mu te mkv podać jak pliki mają czasem i 9 gigabajtów? Teoretycznie
    pendriva 16GB zorganizujemy, ale o ile wiem na fat32 taki plik nie
    wejdzie. czyli.... ntfs bo mikrosoft rządzi czy ext3 bo tv
    prawdopodobnie na linuksie?

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-12-10 21:29:59
    Temat: Re: nowoczesny telewizor a filmy MKV
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-12-2013 20:55, ToMasz pisze:
> [...]
    > pendriva 16GB zorganizujemy, ale o ile wiem na fat32 taki plik nie
    > wejdzie. czyli.... ntfs bo mikrosoft rządzi czy ext3 bo tv

    LG z 2009 roku odczytuje mkv zarowno 720 jak i 1080. pena mozesz
    sformatowac w ntfs, ja podlaczam dysk 2,5 (zasilany z usb telewizora) i
    wszystko gra.

  • 3. Data: 2013-12-11 07:42:16
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    K <...@...c> napisał(a):

    >LG z 2009 roku odczytuje mkv zarowno 720 jak i 1080. pena mozesz
    >sformatowac w ntfs, ja podlaczam dysk 2,5 (zasilany z usb telewizora) i
    >wszystko gra.

    MKV to tylko kontener, nawet jesli TV odczyta jeden film, drugiego wcale juz nie
    musi,
    wiec na pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

  • 4. Data: 2013-12-11 09:03:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    > LG z 2009 roku odczytuje mkv zarowno 720 jak i 1080. pena mozesz
    > sformatowac w ntfs, ja podlaczam dysk 2,5 (zasilany z usb telewizora) i
    > wszystko gra.

    Jest tak jak mówisz :) jedyny problem może być z zapisami bo czasami trzeba
    je wmuxować do kontenera.

  • 5. Data: 2013-12-11 09:19:00
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.12.2013 09:03, Chris pisze:
    > K nabazgrał(a):

    > Jest tak jak mówisz :) jedyny problem może być z zapisami bo czasami
    > trzeba je wmuxować do kontenera.

    dlamnie problem jest taki, czy "łyknie" ntfs!
    ToMasz

  • 6. Data: 2013-12-11 09:33:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-12-11 09:19, ToMasz pisze:

    > dlamnie problem jest taki, czy "łyknie" ntfs!
    > ToMasz

    łyknie

  • 7. Data: 2013-12-11 10:24:31
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.12.2013 09:33, pawell32 pisze:

    > łyknie
    czy ubutu, suse, ma w standardzie zapis na "pendriva" ntfs?

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-12-11 10:27:48
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > dlamnie problem jest taki, czy "łyknie" ntfs!

    Łyknie, mam TV LG model 2013

  • 9. Data: 2013-12-11 12:20:49
    Od: "Andrew" <a...@n...onecie.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52a771a3$0$2185$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > zorganizujemy, ale o ile wiem na fat32 taki plik nie wejdzie. czyli....
    > ntfs bo mikrosoft rządzi czy ext3 bo tv prawdopodobnie na linuksie?

    Ja bym próbował puszczać po DLNA u mnie to zdaje egzamin. Z komputera do tv
    po WiFi.za pośrednictwem routera.

  • 10. Data: 2013-12-11 14:26:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2013-12-11 10:24, ToMasz pisze:
    > czy ubutu, suse, ma w standardzie zapis na "pendriva" ntfs?

    obsługują, nie ma problemu.
    no, chyba że mówimy o dystrybucji ze starym jądrem, ale nie pamiętam
    kiedy weszło z zapisem