  • 1. Data: 2011-11-02 16:25:20
    Temat: Modem i internet na kartę za FREE
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Właśnie złożyłem wniosek. Za otwarcie rachunku dają modem i internet z
    Playa za free. Przeczytałem regulamin i sedno jest w tym, aby w pierwszych
    14 dniach aktywności rachunku, saldo było nie mniejsze jak 1400zł
    dziennie. No i trezba mieć konto min 12 mcy. A tak to wszystko zero zł,
    przelewy do wszystkich, wydanie karty, obsługa karty (min 1 operacja musi
    być w miesiącu), wypłaty z bankomatów Euronet, prowadzenie rachunku.

    Także jak ktoś potrzebuje modem to jest okazja :)
    https://www.dbnet24.pl/otworz-konto/

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 2. Data: 2011-11-03 01:41:21
    Temat: Re: Modem i internet na kartę za FREE
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <o...@p...home>,
    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > być w miesiącu), wypłaty z bankomatów Euronet, prowadzenie rachunku.
    >
    > Także jak ktoś potrzebuje modem to jest okazja :)

    A nie ma innych haczykow?

    I czy latwo sie od nich wypisac?

    I jaki to modem, bo na zdjeciu widac tylko ze HUWAEI.

    TA

  • 3. Data: 2011-11-03 01:48:00
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    T...@s...in.the.world wrote in
    onet.pl>
    > I czy latwo sie od nich wypisac?

    "Nalezy utrzymac otwarte konto osobiste przez 12 miesiecy od zakonczenia
    promocji (czyli do 16 stycznia 2013)
    Uwaga: wczesniejsze zamkniecie rachunku uprawnia Bank do zadania zwrotu
    kosztow nagrody, czyli 125 PLN"
    http://jdtech.pl/2011/11/darmowy-internet-darmowy-mo
    dem-darmowe-konto-ii.html

    > I jaki to modem, bo na zdjeciu widac tylko ze HUWAEI.

    Huawei E173u-2
    Dziala z bezplatnym internetem od Aero2.
    http://aero2.pl/bdi.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2011-11-04 11:46:00
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    astro wrote:
    > "Nalezy utrzymac otwarte konto osobiste przez 12 miesiecy [...]
    http://jdtech.pl/2011/11/darmowy-internet-darmowy-mo
    dem-darmowe-konto-ii.html

    W poprzedniej, październikowej edycji nie było tego wymogu - link do
    opisu i dyskusji na powyższej stronie.

    > Huawei E173u-2
    > Dziala z bezplatnym internetem od Aero2.
    > http://aero2.pl/bdi.html

    Ale nie działa bez problemu. Informacje... znów powyżej :)

    Jakub