  • 11. Data: 2009-08-17 21:06:58
    Temat: Re: telefon do internetu
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 17.08.2009 Viking <j...@n...poczta.onet.pl> napisał/a:

    > n6230i i wszystko jasne:)

    iphone (miałem ppc, wm, symbiana) imo najlepszy, nie wiem jak g1,
    nie używałem jeszcze.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2009-08-17 21:08:43
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> wrote in message

    > iphone (miałem ppc, wm, symbiana) imo najlepszy, nie wiem jak g1,
    > nie używałem jeszcze.

    osobiscie tez sie sklaniam ku temu wyborowi poki co:)
    a jak w iphonie jakos zdjec porownujac np do n95?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 13. Data: 2009-08-17 21:40:47
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    IMHO G1 wlasnie.

    Zaznaczam jednak, ze moja aktualna znajomosc nowinek w dziedzinie aparatury
    GSM nie jest najwieksza.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 14. Data: 2009-08-17 22:15:51
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Wycior" <w...@w...pl> wrote in message
    > IMHO G1 wlasnie.
    >
    > Zaznaczam jednak, ze moja aktualna znajomosc nowinek w dziedzinie
    > aparatury GSM nie jest najwieksza.

    no wlasnie mialem go w rece i jakos mi nie lezal, klawisze jakies takie
    malutkie, wogole jakos dziwnie sie z nim czulem, oczekiwalem czegos wiecej,
    blueberry tak samo mi nie pasuja, generalnie poszukuje mobilnej przegladarki
    internetowej z mozliwoscia dzwonienia:)

  • 15. Data: 2009-08-18 04:59:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Viking pisze:

    > zieew, ale ja chce telefon i pytam o telefon i o sugfestie telefonu nie
    > notebooka, netbooka, komputera, stacji roboczej ani innego skyneta...

    iPhone, i wszystko na Androidzie

  • 16. Data: 2009-08-18 05:01:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > iphone (miałem ppc, wm, symbiana) imo najlepszy, nie wiem jak g1,
    > nie używałem jeszcze.

    W G1 jest ta sama przegladarka oparta na webkitcie co w iphonie jednak
    jest zdecydowanie wolniejszy za to ma klawiatutre i jest dramatycznie
    tanszy. Zreszta przy przegladaniu netu niektorym pasuje Androidowy
    trackball ale tym trzeba sie pobawic by to ocenic jako przydatny element.

    Ogolnie duzo robi tez "dotykowy" ekran ktorego nie ma zaden WM

  • 17. Data: 2009-08-18 05:06:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Viking pisze:

> [...]
    > wiecej, blueberry tak samo mi nie pasuja, generalnie poszukuje mobilnej
    > przegladarki internetowej z mozliwoscia dzwonienia:)

    G1 jest ok ale jako mobilna przegladarka ma dwie wady. Ekran pod palcami
    potrafi sie nieco ruszac (wiadomo mechanizm otwierania) i skrzypiec
    obudowa. Zasadniczo serfuje w stanie zlozonym bo w rozlozonym jest to
    upierdliwie niewygodne (tryb landscpape)

    Po drugie G1 to ciosany siekiera kloc designerski wiec jesli klawiatura
    nie jest must have to polecam Hero jesli zas klawiatura to G1 IMHO ma
    bardzo fajna po pewnym przyzwyczajeniu sie do odmiennosci klawiszologi
    wzgledem SYmiabiana i WM jest ok. Poniewaz mam ipoda Touch na codzien i
    G1 to latwo moge porownac, ekran w iphonie bedzie lepszy i sama
    przegladarka nieco szybciej reaguje, G1 potrafi zamulic czasami na
    stronach z duza liczba elementow graficznych

  • 18. Data: 2009-08-18 07:03:55
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > G1 jest ok ale jako mobilna przegladarka ma dwie wady.

    Ale IMHO plusem jest nawigacja w tym telefonem. Ma on cos - nie wiem jak sie
    zwie - co zastepuje myszke. Wiecie o co mi chodzi :). Majac przyjemnosc
    bawic sie tym telefonem zapragnalem miec takie cos w swoim.

    Wracajac do tematu. Niestety chyba nie uda nam sie pomóc autorowi. Najlepiej
    bedzie, jak przejdziesz sie po koleji do salonów glównych operatorów i sam
    osobiscie przejrzysz aparaty.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 19. Data: 2009-08-18 07:18:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Wycior pisze:

    > Ale IMHO plusem jest nawigacja w tym telefonem. Ma on cos - nie wiem jak sie
    > zwie - co zastepuje myszke. Wiecie o co mi chodzi :). Majac przyjemnosc
    > bawic sie tym telefonem zapragnalem miec takie cos w swoim.

    Trackball zwany kiedys "kotem", mnie tam srednio lezy ale fakt faktem jest.

  • 20. Data: 2009-08-18 09:46:59
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Wycior pisze:

    > Ale IMHO plusem jest nawigacja w tym telefonem. Ma on cos - nie wiem jak sie
    > zwie - co zastepuje myszke. Wiecie o co mi chodzi :)

    Trackball

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?