  • 1. Data: 2009-08-16 17:58:54
    Temat: telefon do internetu
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc,
    stabilnosc itd
    prawie na 100% bede uzywal opery, ale moze jakas alternatywa?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 2. Data: 2009-08-16 19:25:41
    Temat: Re: telefon do internetu
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc,
    > stabilnosc itd

    Przede wszystkim cos z klawiatura QWERTY lub przynajmniej ekranem dotykowym.
    Idealem bylo by to i to ;) A konkretny wybór to juz dosc indywidualna sprawa
    i nie znam sie na tyle, zeby Ci konkretnie doradzic ;) Moze cos od HTC na
    przyklad?

  • 3. Data: 2009-08-17 08:05:46
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    > ktora sluchwaka waszym zdaniem najelpiej spelnia to zadanie? szybkosc,
    > stabilnosc itd
    > prawie na 100% bede uzywal opery, ale moze jakas alternatywa?

    Uzywalem, jak nie mialem alternatyw, do operacji bankowych.
    Komórka do Internetu to nieporozumienie. Opera mini nie pomoze wzgledem tego
    co na wyposazeniu. Jest to inne,ale tez do d*.
    Za maly ekran, beznadziejne wpisywanie klawiszami
    Która bedzie najlepsza? Najwieksza gabarytowo, jeno moze lepiej miec
    palmtopa, a nawet najmniejszego netbooka.

  • 4. Data: 2009-08-17 08:10:06
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Moze E75? Akurat zastanawiam sie nad zamiana, badz odsprzedaniem.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 5. Data: 2009-08-17 15:35:21
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "u" <...@w...yz> wrote in message

> [...]
    > Która bedzie najlepsza? Najwieksza gabarytowo, jeno moze lepiej miec
    > palmtopa, a nawet najmniejszego netbooka.

    nic nie pisalem o operze mini:)
    ja sie nie pytam o ocene pomyslu tylko o porade ktora sluchawka najlepiej
    sie sprawdza w internecie

  • 6. Data: 2009-08-17 15:38:27
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Wycior" <w...@w...pl> wrote in message
    > Moze E75? Akurat zastanawiam sie nad zamiana, badz odsprzedaniem.

    no, wyglada solidnie:)
    jakies inne pomysly?

  • 7. Data: 2009-08-17 15:58:42
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > no, wyglada solidnie:)
    > jakies inne pomysly?

    ale jest za mala do neta, zwlaszcza ekranik, mam E63 (to prawie kopie)
    i tez nie zachwyca. Do neta trzeba miec min netbooka.

  • 8. Data: 2009-08-17 16:50:19
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "BearBag" <c...@g...com> wrote in message

    > ale jest za mala do neta, zwlaszcza ekranik, mam E63 (to prawie kopie)
    > i tez nie zachwyca. Do neta trzeba miec min netbooka.

    zieew, ale ja chce telefon i pytam o telefon i o sugfestie telefonu nie
    notebooka, netbooka, komputera, stacji roboczej ani innego skyneta...

  • 9. Data: 2009-08-17 18:52:14

    > zieew, ale ja chce telefon i pytam o telefon i o sugfestie telefonu nie

    Kazdy wspólczesny telefon bedzie tak samo dobry, tak samo do d*.
    Ten co uzywasz nie jest wystarczajacy? Dlaczego ?

  • 10. Data: 2009-08-17 20:07:41
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "u" <...@w...yz> wrote in message

    > Kazdy wspólczesny telefon bedzie tak samo dobry, tak samo do d*.
    > Ten co uzywasz nie jest wystarczajacy? Dlaczego ?

    n6230i i wszystko jasne:)