  • 1. Data: 2009-08-16 19:03:26
    Temat: gwarancja a dowod zakupu
    Od: Gr <g...@g...com>

    Kupilem telefon w erze. Niestety popsuł się. Gwarancję mam podbitą przez
    przedstawiciela handlowego ery, niestety nie mam dowodu zakupu
    (faktury). Czy salon ery przyjmie taki telefon do naprawy?

    Do wczoraj myślałem że NIE. Jednak mój kolega był w identycznej sytuacji
    i era telefon przyjęła (tylko czy serwis naprawi?).

    pzdr.

  • 2. Data: 2009-08-16 19:35:00
    Temat: Re: gwarancja a dowod zakupu
    Od: "ToMasz" <t...@u...poczta.fm>

    Użytkownik "Gr" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Do wczoraj myślałem że NIE. Jednak mój kolega był w identycznej sytuacji i
    > era telefon przyjęła (tylko czy serwis naprawi?).

    do naprawy mogą przyjąć - nie muszą. natomiast aby zrobić ewentualny zwrot
    ( czyli oddać Ci pieniądze,) muszą mieć paragon.
    ToMasz

  • 3. Data: 2009-08-16 20:09:00
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    >
    > Do wczoraj myślałem że NIE. Jednak mój kolega był w identycznej sytuacji i era
    > telefon przyjęła (tylko czy serwis naprawi?).

    W miejscu gdzie kupiłeś powinni ci wystawić duplikat faktury.

  • 4. Data: 2009-08-17 08:54:22
    Od: Gr <g...@g...com>

    Gr pisze:
> [...]
    >
    > Do wczoraj myślałem że NIE. Jednak mój kolega był w identycznej sytuacji
    > i era telefon przyjęła (tylko czy serwis naprawi?).

    Dzwoniłem do ery, jeśli gwarancja jest wypełniona, nie jest potrzebna
    faktura ani paragon.

  • 5. Data: 2009-08-17 08:56:46
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > Dzwoniłem do ery, jeśli gwarancja jest wypełniona, nie jest potrzebna
    > faktura ani paragon.

    infolinia swoje a salon swoje - sam zobaczysz bo zależy od ludzi... ale
    zwykle kończy sie tym że sami drukują duplikat i przyjmują telefon

    4340 (20090816) __________

  • 6. Data: 2009-08-17 09:10:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 10:56:46 +0200, Wincynty napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4340 (20090816) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    czy byłbyś uprzejmy wyłączyć wysyłanie tego badziewia reklamowego?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2009-08-17 09:21:34
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > czy byłbyś uprzejmy wyłączyć wysyłanie tego badziewia reklamowego?

    jak mi powiesz gdzie to zrobić w cholernym nodzie wersji 4 to wyłącze

    4340 (20090816) __________

  • 8. Data: 2009-08-17 09:24:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 11:21:34 +0200, Wincynty napisał(a):

    > jak mi powiesz gdzie to zrobić w cholernym nodzie wersji 4 to wyłącze

    A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Pierwszy link:
    http://www.infopage.pl/2009/04/28/jak-wylaczyc-dokle
    janie-tekstu-przez-antywirus-nod32-w-mojej-korespond
    encji/
    nie wspominając o tym, że conajmniej kilka razy to już było tutaj.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-08-17 09:25:22
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    Wincynty pisze:

    > jak mi powiesz gdzie to zrobić w cholernym nodzie wersji 4 to wyłącze

    ustawienia -> włącz tryb zaawansowany -> Antywirus i antyspyware ->
    Ochrona programów poczty e-mail -> Oznacz wysyłaną wiadomość e-mail
    tu ustaw "Tylko zainfekowana poczta", albo "Nigdy"

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 10. Data: 2009-08-17 09:32:17
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    > A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii? Pierwszy link:

    a słyszałeś kiedyś o wersji 4 noda w której w tym miejscu nie ma takich
    opcji??

    4340 (20090816) __________