    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: telefon do internetu
    Date: Tue, 18 Aug 2009 07:06:34 +0200

    Viking pisze:

    > "Wycior" <w...@w...pl> wrote in message

    > no wlasnie mialem go w rece i jakos mi nie lezal, klawisze jakies takie
    > malutkie, wogole jakos dziwnie sie z nim czulem, oczekiwalem czegos
    > wiecej, blueberry tak samo mi nie pasuja, generalnie poszukuje mobilnej
    > przegladarki internetowej z mozliwoscia dzwonienia:)

    G1 jest ok ale jako mobilna przegladarka ma dwie wady. Ekran pod palcami
    potrafi sie nieco ruszac (wiadomo mechanizm otwierania) i skrzypiec
    obudowa. Zasadniczo serfuje w stanie zlozonym bo w rozlozonym jest to
    upierdliwie niewygodne (tryb landscpape)

    Po drugie G1 to ciosany siekiera kloc designerski wiec jesli klawiatura
    nie jest must have to polecam Hero jesli zas klawiatura to G1 IMHO ma
    bardzo fajna po pewnym przyzwyczajeniu sie do odmiennosci klawiszologi
    wzgledem SYmiabiana i WM jest ok. Poniewaz mam ipoda Touch na codzien i
    G1 to latwo moge porownac, ekran w iphonie bedzie lepszy i sama
    przegladarka nieco szybciej reaguje, G1 potrafi zamulic czasami na
    stronach z duza liczba elementow graficznych