eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 48

  • 11. Data: 2010-08-19 20:36:59
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>

    W dniu 2010-08-19 18:58, to pisze:
    > begin Czarek Daniluk
    >
    >> Może nowe usterki w wysilonych 1,4 ??
    >
    > W sumie możliwe, bo ciśnienie doładowania musi tam być spore.

    Moim zdaniem to prędzej by wywaliło dziure w tłoku, wypaliło zawór, ale
    pierścienie pęknięte ??
    Może to świadczyć na jakiś błąd przy obróbce bloku, wadę materiałową w
    samym materiale pierścienia ...

    >
    >> Na mój gust downsizing to niezbyt dobry trend.
    >
    > Niby tak, ale jak pomyślę, że auta o mocy mojego palą czasem o połowę
    > mniej. Duży silnik w korkach pali zwykle tragicznie dużo, w trasie
    > różnica się zmniejsza.
    >

    Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??

    Pozdrawiam !!


  • 12. Data: 2010-08-19 21:03:35
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i4jtl2$sp2$1@news.onet.pl...
    >
    > Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??

    Jeździłem Mondeo 2.0 TDCi 130kM (czy ile to ma) R4 i mam 2.4JTD 136kM R5
    Moc - podobna
    Ale jak zajefajnie to R5 jedzie w porównaniu z R4. I te spokojne
    przyspieszanie od 1000obr, gdzie TDCi dostawało ostrej padaczki (nie piszę,
    że idzie turbina od 1000 tylko że spokojnie silnik przyspiesza a nie dostaje
    konwulsji).

    --
    Irokez
    Ar 156 2.4JTD


  • 13. Data: 2010-08-19 21:12:30
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.08.2010 18:58, to pisze:
    > Niby tak, ale jak pomyślę, że auta o mocy mojego palą czasem o połowę
    > mniej. Duży silnik w korkach pali zwykle tragicznie dużo, w trasie
    > różnica się zmniejsza.

    I to pewnie niejako się komponuje z ogólnym trendem - moda na te
    wysilone maleństwa rośnie, bo stoimy w korkach coraz więcej :/

    S.


  • 14. Data: 2010-08-19 21:44:03
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 21:12:30 +0200, Stefan Szczygielski wrote:
    >W dniu 19.08.2010 18:58, to pisze:
    >> Niby tak, ale jak pomyślę, że auta o mocy mojego palą czasem o połowę
    >> mniej. Duży silnik w korkach pali zwykle tragicznie dużo, w trasie
    >> różnica się zmniejsza.
    >
    >I to pewnie niejako się komponuje z ogólnym trendem - moda na te
    >wysilone maleństwa rośnie, bo stoimy w korkach coraz więcej :/

    Nie tylko - wymogi "ekologiczne" i zmniejszanie emisji CO2.

    No i trzeba jakos oszczedzac, a klient duza moc lubi.

    J.


  • 15. Data: 2010-08-20 00:10:14
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    >> Może nowe usterki w wysilonych 1,4 ??
    >> Na mój gust downsizing to niezbyt dobry trend.
    >>
    >
    > Cały ekofaszyzm motoryzacyjny to niezbyt dobry trend. Niedługo wyjdzie
    > na to, że silnik będzie częścią zamienną, w całości wymienianą co 30kkm
    > lub dwa lata, razem z płynami ustrojowymi.

    Ja tam bym prorokował że wrócą stare czasy robienia kapitalek,
    nadwymiarowych tłoków itp. itd.

    Dziś silniki są i tak najtrwalszą częścią samochodu i tu jak coś padnie
    to zazwyczaj taniej kupić silnik z rozbitka niż remontować stary.


  • 16. Data: 2010-08-20 04:28:11
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czarek Daniluk

    > Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??

    Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
    pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
    zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.

    --
    ignorance is bliss


  • 17. Data: 2010-08-20 09:15:34
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
    > begin Czarek Daniluk
    >
    >> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >
    > Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
    > pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
    > zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.
    >

    Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje...
    Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM,
    spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać z
    gazem w podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i 15-19 do
    35 w mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to kwestia 2ton
    automatycznej skrzyni i 4x4.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 18. Data: 2010-08-20 09:37:46
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>

    W dniu 2010-08-19 21:03, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i4jtl2$sp2$1@news.onet.pl...
    >>
    >> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >
    > Jeździłem Mondeo 2.0 TDCi 130kM (czy ile to ma) R4 i mam 2.4JTD 136kM R5
    > Moc - podobna
    > Ale jak zajefajnie to R5 jedzie w porównaniu z R4. I te spokojne
    > przyspieszanie od 1000obr, gdzie TDCi dostawało ostrej padaczki (nie
    > piszę, że idzie turbina od 1000 tylko że spokojnie silnik przyspiesza a
    > nie dostaje konwulsji).
    >
    Mi wystarczy jak raz przejechałem się starym Audi 100 z R5 TDI 140KM :D
    i wiem co to znaczy praca 5 cylinderków, też mi się podoba.
    Kupiłbym sobie takie 5 cylinders, tyle że Audi z tymi motorami to w 90%
    padaczki które mają przechodzone po milionie km i więcej, a jak jakaś w
    sensownym stanie to kosztuje majątek i znaleźć taką to szukanie igły w
    stogu siana.
    Chyba że kupię sobie substytut w postaci Maryśki w weekend z 2,4 JTD :)

    Pozdrawiam !!


  • 19. Data: 2010-08-20 12:00:18
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i4la2r$lnh$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
    >> begin Czarek Daniluk
    >>
    >>> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >>
    >> Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
    >> pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
    >> zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.
    >>
    >
    > Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje...
    > Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM, spala
    > 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać z gazem w
    > podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i 15-19 do 35 w
    > mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to kwestia 2ton
    > automatycznej skrzyni i 4x4.

    Znowu się wtrącę - jeśli BENZYNOWY silnik 2.0T 205KM pali Ci w trasie
    6.5/100 to jest to chyba bardzo delikatnie pokonywana trasa, bez
    przyspieszania i hamowania, bo szczerze mówiąc znam kilka silników turbo o
    podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej - to
    spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo podają
    dla DIESLI o tych mocach.

    Jurand.


  • 20. Data: 2010-08-20 13:20:05
    Temat: Re: [tech] pęknięte pierścienie w nowym samochodzie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-20 12:00, Jurand pisze:
    >
    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:i4la2r$lnh$1@news.onet.pl...
    >> W dniu 2010-08-20 04:28, to pisze:
    >>> begin Czarek Daniluk
    >>>
    >>>> Ale jaka różnica w pracy. Wolałbyś 1,4 160KM R4, czy V6 160KM ??
    >>>
    >>> Bo ja wiem? Miałem V6 170 KM. Może fajnie brzmi, może kulturalnie
    >>> pracuje, ale jedzie tak sobie, a pali jak każde V6 czyli dużo. Moim
    >>> zdaniem jeśli V6 to już jakaś bardziej konkretna moc.
    >>>
    >>
    >> Miałem V6 193KM, jechało całkiem całkiem, ale paliło swoje...
    >> Teraz mam 2.0T 205KM seria a pierwszy stage daje coś koło 240-250KM,
    >> spala 6.5l/100km w trasie i z 9-11 w mieście. Oczywiście chcąc polatać
    >> z gazem w podłodze to i z 20l/100km. V-ka paliła 11-12 w trasie i
    >> 15-19 do 35 w mieście i nie jechała w połowie tak dobrze, ale to
    >> kwestia 2ton automatycznej skrzyni i 4x4.
    >
    > Znowu się wtrącę - jeśli BENZYNOWY silnik 2.0T 205KM pali Ci w trasie
    > 6.5/100 to jest to chyba bardzo delikatnie pokonywana trasa, bez
    > przyspieszania i hamowania, bo szczerze mówiąc znam kilka silników turbo

    Tak tempomat i 110km/h chwilami jakieś wyprzedzanie, przy częstych
    zmianach prędkości i częstym wyprzedzaniu rośnie do 7,5-8l/100km

    > o podobnych mocach i spalanie w trasie oscyluje bliżej 8/100. Co więcej

    Więc nie kłamałem... ale nie ma sensu zapitlanie i wyprzedzanie na siłę
    kogo się da, ile zarobisz? 5-8min na 100km? A ile pójdzie w paliwo?


    > - to spalanie, które podałeś, jest praktycznie takie samo jak katalogowo
    > podają dla DIESLI o tych mocach.

    To gdzie ta nadzwyczajna przewaga turbo diesla nad benzyną? turbo
    benzyną... ;)

    >
    > Jurand.


    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html
    Pozdrawiam
    Lewis

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: