  • 11. Data: 2013-05-28 07:52:45
    Temat: Re: Brak sybnału
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-05-2013 16:38, mkarwan pisze:
    > Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
    > /.

    dostalem informacje z BOK, ze za duzo dzwoniles do izraela.

  • 12. Data: 2013-05-28 11:09:06
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-28 07:52, K pisze:

    > dostalem informacje z BOK, ze za duzo dzwoniles do izraela.

    To przecież podszywaniec.
    Chyba.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-05-28 11:59:16
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ciekawe ... nie jest to ustawienie telefonu ?

    Moze. Ale to akurat ten na Andoidzie. Wiec jestem bezsilny.

  • 14. Data: 2013-05-28 12:32:36
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ALEX Alpha MR <k...@s...us> wrote:

    > $b za ciekawe informacje.

    10/10

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 15. Data: 2013-05-28 12:33:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    $heikh el $hah <x...@x...xx> wrote:

    > To przecież podszywaniec.
    > Chyba.

    Thank you, captain Obvious.

  • 16. Data: 2013-05-30 14:00:57
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-27 16:38, mkarwan pisze:
    > Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
    > /.

    Zydzi Cie odcieli? ;)

    --
    @foe_pl

  • 17. Data: 2013-05-30 16:28:35
    Od: mkarwan <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-05-28 07:52, K pisze:

    > dostalem informacje z BOK, ze za duzo dzwoniles do izraela.

    Kłamiesz

  • 18. Data: 2013-05-30 20:40:20
    Od: mkarwan <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-05-30 14:00, the_foe pisze:

    > Zydzi Cie odcieli? ;)

    Cik ciak

  • 19. Data: 2013-05-31 12:25:47
    Temat: tchórzliwy idota podszywaniec
    Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>

    Idiota z Pruszcza Gdańskiego czuje się niedowartościowany, więc
    dowartościowuje się podszywając się pode mnie.
    Wystarczy spojrzeć w nagłówek.
    Jest na dodatek tchórzem ukrywającym się za anonymizerem.

    From: mkarwan <a...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Brak =?ISO-8859-2?Q?sybna=B3u?=
    Date: Mon, 27 May 2013 16:38:19 +0200