  • 11. Data: 2016-04-13 13:30:08
    Temat: Re: taśma LED 12v na 230 - pierwsze próby
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Albo bedzie za kloszem albo na wysokosci trzech metrow. W takiej sytuacji lampki
    choinkowe sa smiertelnym niebezpieczenstwem. Po co wymyslasz jakies dziwne historie
    skoro rzeczywistosc jest inna. Mam dwie rozbebeszone ledowki oswietlajace przedpokoj.
    Sa za oslonami. Czy stanowia jakiekolwiek niebezpieczenstwo? Wedlug mnie nie.

  • 12. Data: 2016-04-13 14:01:41
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    Sa za oslonami. Czy stanowia jakiekolwiek niebezpieczenstwo? Wedlug mnie nie.

    Taaa... gdybyś czytał dokładniej wiedziałbyś że też mam. Tylko ciut
    lepiej zabezpieczone.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2016-04-13 14:13:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzy metry to dobre zabezpieczenie.

  • 14. Data: 2016-04-13 16:33:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    Zenek Kapelinder pisze:

    >Czyżbyś chciał wygrać antynobla?
    >Jak weźmiesz do ręki zwinięte w kłębek i włączone lampki to nic Ci
    >się nie stanie, zrób to samo z tym co Tomasz wyrzeźbił.

    Jesli te tasmy beda w stosownej oslonie, to w zasadzie mamy to samo.
    Po oslonie mozna macac, przed rozebraniem lampy wyciagnij wtyczke z
    sieci :-)

    Tak nawiasem mowiac - to ktos sprawdzil "zarowki led" i niektore maja
    220 dostepne.

    Mowa o czyms tego rodzaju
    http://leduj.pl/zarowka-led-corn-e14-6w-42x5050smd-6
    7010-67010nw
    i byc moze tego - jesli tam nie ma jakiejs "szybki"
    http://leduj.pl/greenie-spotlight-zarowka-led-4w-gu1
    0-24x5050smd-12v

    J.

  • 15. Data: 2016-04-13 17:48:09
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Trzy metry to dobre zabezpieczenie.

    Może być dobre ale nie musi, 3m słupa, betonu, wilgotnej cegły?

  • 16. Data: 2016-04-13 19:30:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje, z koniem kopal sie nie bede.

  • 17. Data: 2016-04-14 09:57:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    > http://leduj.pl/zarowka-led-corn-e14-6w-42x5050smd-6
    7010-67010nw
    > i byc moze tego - jesli tam nie ma jakiejs "szybki"

    Szczególnie ta druga (12V) jest podejrzana :).
    P.G.

  • 18. Data: 2016-04-14 18:52:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 kwietnia 2016 16:33:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > i byc moze tego - jesli tam nie ma jakiejs "szybki"
    > http://leduj.pl/greenie-spotlight-zarowka-led-4w-gu1
    0-24x5050smd-12v
    Ot to. Kilkanascie sztuk właśnie tego typu na 220v zamowiłem z 2 lata chyba temu u
    chinczyka. 4 albo 5 przyszło bwz szybki. Wszystkie działają do dzisiaj

  • 19. Data: 2016-04-14 18:54:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 kwietnia 2016 17:48:17 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Może być dobre ale nie musi, 3m słupa, betonu, wilgotnej cegły?
    Przesadzasz.
    No chyba że w kabinie prysznicowej zamontuje.