  • 1. Data: 2016-04-11 13:40:40
    Temat: jak zrobić dym ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    To wcale nie jest pytanie żartobliwe.
    Przy okazji walki z piecykiem do reflow przyszło mi do pustaka,żeby
    posprawdzać jak się zachowuje powietrze wewnątrz, jak wypływa itp.

    Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie
    śmierdział, nie był toksyczny...

    Gdzie się kupuje dym ??

  • 2. Data: 2016-04-11 13:42:44
    Temat: Re: jak zrobić dym ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 11.04.2016 o 13:40, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    a, no i żeby można to jakoś "dozować" a nie na zasadzie - "zapalić i
    spierdalać !"... Bo pracuję w zamkniętym pomieszczeniu, a nie na polu.

    Czyli najlepszy byłby dym w aerozolu.
    Znaczy - sam dym to niby aerozol...ale w puszce znaczy...dym... :)

  • 3. Data: 2016-04-11 13:57:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    Dym sie kupuje w sklepie dla pszczelarzy. Trzeba mieć własne
    wiaderko ;) No ale śmierdzi ogniskiem bo pali się drewno.

    Albo spróbuj cygaro.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-04-11 14:00:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    >No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    Kalafonia dobrze dymi :-)

    A powazniej to sa plyny "dymotworcze" np do dyskotek - technicznie
    ponoc jakis polietylenoglikol.

    J.

  • 5. Data: 2016-04-11 14:13:50
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-04-11 o 13:40, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    Zapal sobie i wdmuchuj przez rurkę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2016-04-11 14:19:17
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    Kadzidełko, sprawdza się przy szukaniu nieszczelności np w oknach tu też
    powinno dać radę.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 7. Data: 2016-04-11 14:22:43
    Od: cezar <c...@t...invalid>

    On 11/04/2016 12:40, sundayman wrote:
> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    za szczeniaka *żarem* podpalaliśmy na blokowych klatkach piłeczki
    ping-pongowe pocięte ma małe kawałki. Ależ to dymiło. Dziasiaj by
    pewnie pół miasta na nogi podniosło. O konsekwencjach ach strach myśleć :-)
    I komu to przeszkadzało? :P

    c.

  • 8. Data: 2016-04-11 14:26:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >ping-pongowe pocięte ma małe kawałki. Ależ to dymiło. Dziasiaj by
    >pewnie pół miasta na nogi podniosło. O konsekwencjach ach strach

    Dzis to nie wiem, czy ping-pongi zadymia, chyba nie.

    >I komu to przeszkadzało? :P

    No, strazakom, sklepikarzom, hurtowniom, fabrykom, statkom ...

    c.

  • 9. Data: 2016-04-11 14:30:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Albo spróbuj cygaro.

    Ostatni raz próbowałem palić w podstawówce. Nie uśmiecha mi się
    wciąganie do organizmu tego typu substancji...

    Płyn do wytwornic dymu - może to jest jakiś pomysł.
    Ale jak to jest "generowane" - jakaś grzałka ?
    Bo przecież nie będę kupował wytwornicy do takiej zabawy.

  • 10. Data: 2016-04-11 14:39:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    sundayman pisze tak:

> [...]
    > Ale jak to jest "generowane" - jakaś grzałka ?
    > Bo przecież nie będę kupował wytwornicy do takiej zabawy.

    Idealny wizualnie biały dym daje palone próchno drzew liściastych
    np z lipy. Czyli na spacer do lasu i masz for free

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.