  • 21. Data: 2013-05-16 09:43:49
    Temat: Re: tajna bron nokii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-05-14 08:38, J.F. pisze:
> [...]
    643,Nokia_Asha_501_wytrzyma_az_48_dni_bez_ladowania_
    _Nowy.html#TRrelSST

    >nie rozumiem, czemu oni się tak wiją i pocą by zdobyć jakiś marny
    >rynek. Zrobiliby fona z androidem i sprzedaz z jakas ludzka marza by
    >ruszyła z kopyta.

    Byc moze badania rynkowe wykazaly ze wiekszosc ludzi wcale nie chce
    wybujalego smartfona, a woli aparat ktoremu co chwila bateria sie nie
    rozladowuje :-)

    A z Androidem tak sie nie da :-)

    J.

  • 22. Data: 2013-05-16 10:33:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-16 09:19, Waldek Godel wrote:

    > tak jak ruszyła Motoroli, Lenovo, Alcatelowi czy też Sony

    Wiesz, nawet nie sprobowali. Podobnie jak nie dali szansy Meego.
    Nokia ma kilka atutow - niebanalny design, dobre aparaty fotograficzne,
    darmowa nawigacja i marka, ktora dla wielu jest synonimem dobrego telefonu.
    Zas co do Sony, od chwili gdy zaprezentowali Xperie Z sprzedaz znaczaco
    sie poprawila.

  • 23. Data: 2013-05-16 10:57:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-05-16 09:19, Waldek Godel wrote:

    >Wiesz, nawet nie sprobowali.

    Widac maja inna strategie. Ktora ... ich zgubi ?

    Moze jednak trzeba bylo lepiej zadbac o symbiana ?

    >Podobnie jak nie dali szansy Meego.
    >Nokia ma kilka atutow - niebanalny design,

    Wszystkie te smartfony takie same :-)

    >dobre aparaty fotograficzne,

    eee, jak komus zalezy na dobrych zdjeciach, to i tak wie ze musi
    porzadny aparat kupic :-)

    >darmowa nawigacja

    Drugi raz sie na ten frazes nabrac nie dam :-P

    >Zas co do Sony, od chwili gdy zaprezentowali Xperie Z sprzedaz
    >znaczaco sie poprawila.

    Ja tam nie wiem, ale SE na polskim rynku od dawna byl obecny ...
    owszem, jak sie pojawila moda na smartfony, to jakos nie mial
    produktu.

    J.

  • 24. Data: 2013-05-16 12:15:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 May 2013 09:38:29 +0200, J.F napisał(a):

    > Patrzac na kompatybilnosc przegladarek w telefonach ... to moze nie
    > jest glupie, zeby po drodze mieli swoje proxy.

    Dokąd jest opcjonalne, albo choćby wyłączalne - to świetny pomysł.

    > Plus, Android czy Samsung zawinil ?

    CHolera wie, możesz sprawdzić na innej przeglądarce. Android, w odróżnieniu
    od S40 jest konfigurowalny

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2013-05-16 12:16:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 May 2013 10:33:04 +0200, atm napisał(a):

    > Wiesz, nawet nie sprobowali.

    i to jest najmądrzejsze, co zrobili w ostatnich latach. Szkoda, że nic
    więcej mądrego nie zrobili.

    > Zas co do Sony, od chwili gdy zaprezentowali Xperie Z sprzedaz znaczaco
    > sie poprawila.

    Serio? Tak znacząco, że chcą prezesa odwołać?

  • 26. Data: 2013-05-16 12:26:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości

    >CHolera wie, możesz sprawdzić na innej przeglądarce. Android, w
    >odróżnieniu
    >od S40 jest konfigurowalny

    Konfigurowalny ? Zartujesz czy rootujesz ? :-)
    Czy masz na mysli zainstalowanie innej przegladarki ?

    Jak sie lacze przez wifi, to pokazuje strone logowania, a jak przez
    gsm, to wisi.
    Cos chyba nie wychodzi automatyczne logowanie :-)

    J.

  • 27. Data: 2013-05-16 13:23:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-16 12:16, Waldek Godel wrote:

    > i to jest najmądrzejsze, co zrobili w ostatnich latach. Szkoda, że nic
    > więcej mądrego nie zrobili.

    Tutaj mozemy tylko pogdybac, w przeciwienstwie do Motoroli, Alcatela czy
    do niedawna Sony Nokia miala i ma atuty, ktore byc moze przyczynily by
    sie do dobrej sprzedazy ich sprzetu z Androidem. Teraz mozna jedynie
    wrozyc z fusow lub sprawdzic w bingu ;|

    > Serio? Tak znacząco, że chcą prezesa odwołać?

    Wedlug Ciebie 4.6 miliona w 40 dni to zly wynik?
    http://gsminsider.com/2013/04/16/sony-xperia-z-4-6-m
    illion-units-in-40-days/
    Skad masz niusa o mozliwosci odwolania prezesa Sony?

  • 28. Data: 2013-05-16 13:52:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 May 2013 13:23:11 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > do niedawna Sony Nokia miala i ma atuty, ktore byc moze przyczynily by
    > sie do dobrej sprzedazy ich sprzetu z Androidem. Teraz mozna jedynie

    Taa.. pozycja "kolejnego telefonu z Androidem" dałaby im z pewnością
    niebotyczny sukces...

    > Wedlug Ciebie 4.6 miliona w 40 dni to zly wynik?
    > http://gsminsider.com/2013/04/16/sony-xperia-z-4-6-m
    illion-units-in-40-days/
    > Skad masz niusa o mozliwosci odwolania prezesa Sony?

    na razie cała wierchuszka oddała bonusy, ale pewnie na tym się nie skończy

  • 29. Data: 2013-05-16 15:24:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Wedlug Ciebie 4.6 miliona w 40 dni to zly wynik?
    > http://gsminsider.com/2013/04/16/sony-xperia-z-4-6-m
    illion-units-in-40-day

    No nie jest najlepszy ...

    Galaxy S4 ma szansę zostać największym hitem firmy Samsung. Zaledwie w ciągu
    dwóch tygodni od premiery sprzedano 6 mln sztuk nowego smartfonu. Co
    ciekawe, tylko *w ciągu pierwszych czterech dni sprzedano aż 4 mln sztuk
    tego telefonu*. Samsung liczy, że w ciągu pierwszego miesiąca uda się
    przekroczyć liczbę 10 mln sprzedanych telefonów Galaxy S4.

    http://media2.pl/telekomunikacja/102737-Galaxy-S4-hi
    tem-sprzedazy.-Na-rynku-juz-6-mln-sztuk.html

  • 30. Data: 2013-05-16 19:48:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

    > jakbys tego nie nazwał, "zwrocisz rabat ktory ci przyznali"

    A nie jest to zapłata za instalację ?