  • 1. Data: 2013-05-13 12:48:37
    Temat: Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

    Mam Samsunga Galaxy S2 i zastanawiam się w jakie etui to włożyć.
    W poprzednich telefonach korzystałem ze skórzanych etui. I Nokia w etui
    (wkładany telefon) po upadku na podłogę zawsze działała bez kłopotu, nigdy
    nic się nie uszkodziło.

    Znalazlem na alledrogo cos takiego jak etui neohybrid.
    Widziałem także fajne etui ze skóry (takie zamykane, z klapką - Satinell)
    Czy macie jakieś doswiadczenie co jest lepsze? Czy jak telefon upadnie to
    przetrwa w takim etui z odpornego plastyku czy lepiej kupić takie etui z
    klapka (zamykane, ze skóra)?

  • 2. Data: 2013-05-13 12:53:08
    Temat: Re: Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-13 12:48, Berdan wrote:
> [...]
    > Czy macie jakieś doswiadczenie co jest lepsze? Czy jak telefon upadnie
    > to przetrwa w takim etui z odpornego plastyku czy lepiej kupić takie

    Pewny jestes, ze nie dasz rady bez etui? Telefon urosnie Ci do rozmiarow
    zblizonych do S3, bedzie wygladal gorzej...
    Swego czasu kupilem casemate, wersje z miekkiej gumy, telefon byl w tym
    etui kilka razy i od tego czasu lezy w szufladzie.

  • 3. Data: 2013-05-13 13:53:36
    Od: "Berdan" <W...@w...pl>

    > Pewny jestes, ze nie dasz rady bez etui? Telefon urosnie Ci do rozmiarow
    > zblizonych do S3, bedzie wygladal gorzej...

    wygląd nie ma dla mnie znaczenia.
    Ważne aby:
    - po 2 latach użytkowania tel. nie był poobijany, powycierany itd.
    - nie chcę aby po upadku tel. był do wyrzucenia bo coś pęknie

  • 4. Data: 2013-05-13 14:00:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-13 13:53, Berdan wrote:

    > wygląd nie ma dla mnie znaczenia.
    > Ważne aby:
    > - po 2 latach użytkowania tel. nie był poobijany, powycierany itd.
    > - nie chcę aby po upadku tel. był do wyrzucenia bo coś pęknie

    Moj SGS2 ma niemal dwa lata, uzywany normalnie, od dluzszego czasu bez
    folii na ekranie. Nigdy nie upadl, nie jest powycierany.
    Po prostu nie lubie tych wszystkich prezerwatywek, nosi sie w nich
    telefon przez caly okres uzytkowania, po wyjeciu z niej urzadzenie
    wyglada jak nowe a i sprzedaje sie na Allegro na smieszne pieniadze.

  • 5. Data: 2013-05-13 15:00:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Berdan" napisał w
> [...]
    >upadnie to przetrwa w takim etui z odpornego plastyku czy lepiej
    >kupić takie etui z klapka (zamykane, ze skóra)?

    Mam mieszane uczucia - z jednej strony musze wymienic folie, bo sie
    zarysowala po ostatnich przygodach (jak dobrze ze mialem :-)),
    z drugiej - taki z klapka wyraznie pogrubia.
    I juz jak sie ma dwa telefony, to problem sie robi.

    J.

  • 6. Data: 2013-05-14 00:21:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 May 2013 13:53:36 +0200, "Berdan" <W...@w...pl> wrote:
    > Ważne aby:
    > - po 2 latach użytkowania tel. nie był poobijany, powycierany itd.
    > - nie chcę aby po upadku tel. był do wyrzucenia bo coś pęknie

    Z sgs2 używam etui s-line delux (jest na allegro), to taką gumowa
    oslona (spód i boki).W ciągu 2 lat telefon kilka razy upadł, po
    wyjęciu z etui tel. nie ma żadnych zarysowań czy uszkodzeń. Wadą jest
    to że z etui telefon trochę więcej waży :)

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-05-14 02:10:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Berdan" <W...@w...pl> wrote in message
    > Mam Samsunga Galaxy S2 i zastanawiam się w jakie etui to włożyć.

    Zdecydowanie w żadne.
    Postaraj się nie wypuszczać go z ręki na podłogę :-)

  • 8. Data: 2013-05-14 02:13:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam mieszane uczucia - z jednej strony musze wymienic folie, bo sie
    > zarysowala po ostatnich przygodach (jak dobrze ze mialem :-)),

    Nie rozumiesz chyba że folia nie ma nawet zbliżonej twardości
    do Gorilla Glass - to, że folia jest porysowana nie ma absolutnie
    żadnego związku z dowodzeniem "jak dobrze że miałem" bo
    folię porysować można dużo, dużo łatwiej niż szkło...

    Folia miała sens dawno temu gdy telefony miały ekraniki
    z miękkiego plexiglasu - wiele ludzi przesiada się z takich na
    drogie smartfony i myślą że muszą mieć folię tylko dlatego
    że nigdy nie używali wcześniej smartfona z Gorilla Glass bez
    żadnej folii... I biznes "folijek" się kręci, ale już niedługo... :-)

  • 9. Data: 2013-05-14 02:14:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > wygląd nie ma dla mnie znaczenia.
    > Ważne aby:
    > - po 2 latach użytkowania tel. nie był poobijany, powycierany itd.

    Dlaczego? Zamierzasz go trzymać dłużej niż 2 lata? Poważnie??

    > - nie chcę aby po upadku tel. był do wyrzucenia bo coś pęknie

    Nie będzie. Wbrew pozorom są bardziej odporne na upadki niż myślisz.

  • 10. Data: 2013-05-14 02:18:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > - po 2 latach użytkowania tel. nie był poobijany, powycierany itd.

    Dlaczego? Zamierzasz go trzymać dłużej niż 2 lata? Poważnie??

    Poza tym - przeczytaj co sam napisałeś - wygląd nie jest dla
    Ciebie ważny ale ważne jest aby nie był powycierany, poobijany?
    A czym że to powycieranie nie jest jak wyglądem??? :-))))
    Czy sam się słyszysz jak sprzeczny jesteś sam ze sobą?

    > - nie chcę aby po upadku tel. był do wyrzucenia bo coś pęknie

    Nie będzie.
    Wbrew pozorom są bardziej odporne na upadki niż myślisz.
    Mój iPhone4 wypadł mi z ręki na podłogę bardzo dużo razy,
    nic mu się nie stało. Raz mi wypadł na ulicę podczas jazdy na
    rowerze - poturlikał się po asfalcie i odbił od krawężnika.
    Podniesiony miał kilka zadrapań na stalowej obramówce ale
    nic mu nie pękło i zdecydowanie nie był "do wyrzucenia".