  • 11. Data: 2013-05-15 21:37:04
    Temat: Re: tajna bron nokii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 May 2013 13:22:11 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Dnia Tue, 14 May 2013 08:38:33 +0200, J.F. napisał(a):
    > Bo z pewnością nie odstąpią od skurw****** które zrobili w Ashach, czyli
    > permanentnego szpiegowania (Nokia Mail zamiast klienta maila,

    Jestes pewien ze szpieguja ?
    Bo kiedys tam testowalem, i przestalem byc taki pewny.

    Oczywiscie jak sie chce zeby emaile dochodzily natychmiast, to trzeba.

    J.

  • 12. Data: 2013-05-15 22:08:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

    >...albo w netii umowa na czas nieokreslony której nie mozna zerwac przez
    >rok czy tam dwa lata.

    Zerwać czy wymówić ?

  • 13. Data: 2013-05-15 22:52:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 May 2013 21:37:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jestes pewien ze szpieguja ?
    > Bo kiedys tam testowalem, i przestalem byc taki pewny.
    >
    > Oczywiscie jak sie chce zeby emaile dochodzily natychmiast, to trzeba.

    oczywiście, że dochodzą natychmiast.
    Tyle, że przez ich serwer

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2013-05-15 22:57:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 May 2013 21:52:05 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > oczywiście, że dochodzą natychmiast.
    > Tyle, że przez ich serwer

    Ale nie trzeba chciec. I wtedy telefon sam sprawdzal.

    J.

  • 15. Data: 2013-05-15 23:06:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 15 May 2013 22:57:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale nie trzeba chciec. I wtedy telefon sam sprawdzal.

    W Asha poprawili to rażące niedopatrzenie. To samo jest z www - nie da się
    bez ich proxy.
    Nawet jeżeli to się wiąże z problemem dostępu do self care niektórych
    operatorów (są tacy, co pozwalają wejść na swoje konto tylko z własnej
    sieci, jest to bezpłatne) - z Asha po prostu nie da się wejść.
    I Nokia nie widzi w tym żadnego problemu, spędziłem ładnych parę godzin na
    telefonie z supportem Nokii.

  • 16. Data: 2013-05-16 00:05:39
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-05-2013 22:08, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "K" <...@...c>

    > Zerwać czy wymówić ?

    jakbys tego nie nazwał, "zwrocisz rabat ktory ci przyznali"

  • 17. Data: 2013-05-16 00:10:22
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 08:38, J.F. pisze:

    > http://technologie.gazeta.pl/internet/1,113841,13875
    643,Nokia_Asha_501_wytrzyma_az_48_dni_bez_ladowania_
    _Nowy.html#TRrelSST

    > Bardzo mocnym atutem Asha 501 będzie z pewnością niesamowicie wydajna
    > bateria, pozwalająca na prowadzenie rozmów nawet przez 17 godzin bez
    > przerwy. W trybie czuwania Asha 501 będzie mogła natomiast pozostawać
    > bez ładowania nawet 48 dni.
    >
    > Jak myslicie - Nokia odzyska klientele, czy straci ja do reszty,
    > bo jakos nie chce mi sie wierzyc aby nowoczesny smartfon z kolorowym
    > swiecacym ekranem mogl przezyc dwa dni sredniego uzywania i klienci
    > sie obraza do reszty :-)
    >
    > J.

    nie rozumiem, czemu oni się tak wiją i pocą by zdobyć jakiś marny rynek.
    Zrobiliby fona z androidem i sprzedaz z jakas ludzka marza by ruszyła z
    kopyta.

    --
    @foe_pl

  • 18. Data: 2013-05-16 09:19:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 16 May 2013 00:10:22 +0200, the_foe napisał(a):

    > nie rozumiem, czemu oni się tak wiją i pocą by zdobyć jakiś marny rynek.
    > Zrobiliby fona z androidem i sprzedaz z jakas ludzka marza by ruszyła z
    > kopyta.

    tak jak ruszyła Motoroli, Lenovo, Alcatelowi czy też Sony

  • 19. Data: 2013-05-16 09:38:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał

    >W Asha poprawili to rażące niedopatrzenie. To samo jest z www - nie
    >da się
    >bez ich proxy.

    Patrzac na kompatybilnosc przegladarek w telefonach ... to moze nie
    jest glupie, zeby po drodze mieli swoje proxy.

> [...]
    >sieci, jest to bezpłatne) - z Asha po prostu nie da się wejść.
    >I Nokia nie widzi w tym żadnego problemu, spędziłem ładnych parę

    A operator nie widzi problemu ?
    Taka akcja promocyjna, sprawdz sobie konto sam, i co - na
    sprzedawanych klientowi telefonach nie dziala ?
    I jeszcze sie chwala ze polaczenie bezplatne ...

    Ale zadales mi do myslenia ... bo wlasnie usiluje sie polaczyc z
    androida do BOK plusa i nie dziala.
    wbijam www.online.plus.pl, to mnie przekierowuje na jakies ssl, i
    czeka i czeka.

    Plus, Android czy Samsung zawinil ?

    J.

  • 20. Data: 2013-05-16 09:40:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    >tak jak ruszyła Motoroli, Lenovo, Alcatelowi czy też Sony

    No wiesz, zachecony poprzednimi telefonami chetnie bym Sony z
    Androidem kupil.

    Ale powstrzymala mnie jakas dziwnie niska wersja tego Androida.

    Wina grupy, inaczej moze bym nawet nie wiedzial ze sa jakies wersje
    :-)

    J.