  • 51. Data: 2013-03-19 10:47:29
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 19.03.2013 09:15, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Na czym am polegać ta integracja? Co z czym? I do czego?
    myslalem ze jestes w stanie podac choc jeden model, ktory pozbawiony
    jest opisanych przeze mnie wad (normalny kodek nagran, obsluga
    dzialajaca na podstawowych przegladarkach a nie tylko IE). Jak widac -
    pomylilem sie
    Marx

  • 52. Data: 2013-03-19 11:43:45
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-19, o godz. 10:45:58
    Marx <a...@g...com> napisał(a):

    > czyli to nie jest NAS. NAS to nie tylko sprzet ale i oprogramowanie.
    > W przeciwnym wypadku dowolne urzadzenie z dyskiem byloby NASem.

    To nie do końca tak. QNAP miał w ofercie NAS-y. Jak kamerki IP
    stały się popularne to dodał do nich (jako alternatywę) soft do ich
    rejestracji/obsługi. Potem stwierdził że warto rozszerzyć ofertę
    urządzeń. Więc zablokował w NAS-ie z softem do rejestracji część funkcji
    NAS-a i otrzymał "czysty" rejestrator. Różnica jest właściwie na
    poziomie firmware-u - różnice sprzętowe są niewielkie. Otwierałem kilka
    z ich urządzeń i wygląda że w środku jest ta sam elektronika. Inni
    producenci (z niewielkimi wyjątkami) nie okrawali funkcjonalności
    innych urządzeń tylko projektowali. Co więcej do ich rejestratorów bez
    problemu można dostać się po FTP czy SMB i wykorzystać jako
    miejsce składowania własnych danych czego nie udało mi się zrobić na
    żadnym dedykowanym rejestratorze,. Inna sprawa że QNAP mnie zniechęcił
    poprzez to że soft był IEonly. Nie sprawdzałem od dłuższego czasu czy
    to się zmieniło bo jakoś nie wpadły mi w ręce.

    Zdrówko

  • 53. Data: 2013-03-19 12:00:15
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-19, o godz. 10:47:29
    Marx <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > jest opisanych przeze mnie wad (normalny kodek nagran, obsluga
    > dzialajaca na podstawowych przegladarkach a nie tylko IE). Jak widac

    No ale co znaczy dla Ciebie "normalny kodek"? Może jakiś przykład? np.
    wiele obecnych rejestratorów obsługuje np. H.264 czy MPEG-4 Na jakich
    przeglądarkach? Np. rejestratory INTROX-a obsługiwałem bezproblemowo z
    FF pod Ubuntu. Niestety obsługa via WWW jest zwykle dość toporna i
    praktycznie zawsze okrojona w stosunku do dedykowanej aplikacji która
    umożliwia użycie wszystkich parametrów sprzętu. A tu już niestety panuje
    Windows choć np. w przypadku wspomnianego INTROX-a producent udostępnia
    tez aplikację pod OSX,

    Zdrówko