  • 1. Data: 2013-03-07 16:01:55
    Temat: Samoczynne wylaczanie laptopa
    Od: "Adam Zielinski" <a...@o...pl>

    Witam,
    Od okolo 2 tygodni mam pewien problem z laptopem - nie wiem czy sprzetowy
    czy systemowy?
    Dane: laptop Toshiba, system Vista, podlaczony do monitora Samsung.
    Otoz po uruchomieniu systemu, zaczynam pracowac - i nagle szystko sie zcina,
    kursor, klawisze nie reaguja - tylko twardy reset. Innym razem - wlaczam
    laptopa, uruchamianie systemu - i pyk, wszystko gasnie, komputer wylaczony -
    po okolo 5 sekundach prad wraca samoczynnie, i system sie uruchamia od
    poczatku - po tym juz sie nie blokuje. Dziwne tez jest, czasami biore go na
    lozko, odlaczam od monitora - i wtedy nic takiego sie nie dzieje - wszystko
    chodzi idealnie.

    Gdzie szukac rozwiazania?
    Pozdrawiam

    Adam

  • 2. Data: 2013-03-08 04:29:33
    Temat: Re: Samoczynne wylaczanie laptopa
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 7 Mar 2013 16:01:55 +0100, Adam Zielinski napisał(a):

> [...]
    > lozko, odlaczam od monitora - i wtedy nic takiego sie nie dzieje - wszystko

    Jeżeli na baterii działa poprawnie, to prawdopodobnie:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=223
    5553&highlight=toshiba+nec%5C%2Ftokin&sid=b6b7f890db
    d5c1d38876e628b67bd540

  • 3. Data: 2013-03-08 09:22:59
    Od: "Adam Zielinski" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=223
    5553&highlight=toshiba+nec%5C%2Ftokin&sid=b6b7f890db

    O cholerka, to moze byc to - bo moj laptop to tez Toshiba A300 :( Dzieki.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-08 12:53:28
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 8 Mar 2013 09:22:59 +0100, Adam Zielinski napisał(a):

> [...]
    d5c1d38876e628b67bd540

    > O cholerka, to moze byc to - bo moj laptop to tez Toshiba A300 :( Dzieki.

    Nie ma co rozpaczać. Kilka złotych, kilka minut i po sprawie.