-
11. Data: 2010-11-12 14:29:55
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
W dniu 2010-11-10 19:23, Paweł pisze:
> zrobilem dodatkowe badania i wyglada, ze nawet nie trzeba przelaczac
> sie na nadajnik pleja, aby otrzymac strumieniem sms-y. wystarczy tylko
> jakas rozmowa przychodzaca do nas by wyzwolic zakolejkowane dane.
A jak nikt nie zadzwoni?
--
animka
-
12. Data: 2010-11-21 18:31:54
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: Paweł <r...@1...0.0.1>
Paweł wrote:
> witam,
>
> dzis okolo 13.30 na terenie krakowa oczekiwalem na 2 sms-y
> autoryzacyjne z dwoch roznych bankow. nie doczekalem w ciagu
> kilku minut i anulowalem zlecenia, ale juz po okolo 3 godzinach
> rzucily sie na moj telefon oba sms-y, jeden nawet w dwoch
> egzemplarzach.
>
> czy obecnosc karty play w zasiegu nadajnika plusa powoduje
> takie czkawki z wiadomosciami tekstowymi, czy to jest znany
> problem innej natury?
ciag dalszy historii...
play odpisalo mi na zapytanie w tejze sprawie tak:
"Szanowny Panie,
dziękuje za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 10
listopada 2010r., dotyczące problemu z otrzymywaniem wiadomości SMS w
zasiegu sieci PLUS.
Na początku chciałabym Pana przeprosić, za zaistniałe niedogodności.
Uprzejmie informuje, iż firma Play pracuje zarówno na budowanych przez
siebie nadajnikach 3G, jak i współpracuje z nadajnikami 2G, 2,5G oraz 3G
firmy Plus GSM.
Proponuję Panu wymianę karty SIM w celu wyeliminowania problemu, W tym celu
proszę o udanie się do najbliższego Punktu Sprzedaży i okazać dowód osobisty
osoby, na którą zarejestrowany jest telefon, a bezpłatny duplikat karty SIM
zostanie Panu wydany. Wykaz wszystkich placówek zamieszczony jest na
stronie: http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
html
Dziękuję przy tym za opinię dotyczącą sieci Play. Zapewniam, że zostanie ona
przekazana do działu odpowiedzialnego za zasięg.
Ufam, iż powyższe rozwiazanie poskutkuje, a dalsza wspołpraca będzie źródłem
wzajemnej satysfakcji.
(...)"
-
13. Data: 2010-11-21 18:36:05
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 10-11-12 15:29, animka pisze:
> W dniu 2010-11-10 19:23, Paweł pisze:
>> zrobilem dodatkowe badania i wyglada, ze nawet nie trzeba przelaczac
>> sie na nadajnik pleja, aby otrzymac strumieniem sms-y. wystarczy tylko
>> jakas rozmowa przychodzaca do nas by wyzwolic zakolejkowane dane.
>
> A jak nikt nie zadzwoni?
To wtedy ty musisz.
-
14. Data: 2010-11-21 18:37:10
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 10-11-10 23:02, Piotr M pisze:
> To ja na pociechę (lub nie) powiem, że
> - mieszkam w Krakowie i żadnych jakichkolwiek problemów z rozmowami czy
> zasięgiem nie miałem, czy z smsami także.
Oprocz poglosu podczas dzwonienia na stacjonarne.
> - ale za to reklamacje rozpatrują szybko i dobrze ;P
A to to juz niezly zart.
-
15. Data: 2010-11-21 23:09:41
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: Piotr M <x...@x...xx>
W dniu 21 lis 2010 19:37, neoniusz pisze:
> W dniu 10-11-10 23:02, Piotr M pisze:
>> To ja na pociechę (lub nie) powiem, że
>> - mieszkam w Krakowie i żadnych jakichkolwiek problemów z rozmowami czy
>> zasięgiem nie miałem, czy z smsami także.
>
> Oprocz poglosu podczas dzwonienia na stacjonarne.
Ty wiesz że jak dzwonie na jeden właśnie numer, to mnie właśnie dopadło.
Zwalałem na numer odbiorcy. No wykrakałeś i mam.
>> - ale za to reklamacje rozpatrują szybko i dobrze ;P
>
> A to to juz niezly zart.
Przeżyłem kilka, napisałem prawdę.
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
16. Data: 2010-11-22 11:54:29
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 10-11-22 00:09, Piotr M pisze:
>> Oprocz poglosu podczas dzwonienia na stacjonarne.
>
> Ty wiesz że jak dzwonie na jeden właśnie numer, to mnie właśnie dopadło.
> Zwalałem na numer odbiorcy. No wykrakałeś i mam.
>
:)
Ja juz sie nauczylem z tym zyc.
>>> - ale za to reklamacje rozpatrują szybko i dobrze ;P
>>
>> A to to juz niezly zart.
>
> Przeżyłem kilka, napisałem prawdę.
A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:
"W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:
oNr abonenta dzwoniącego:
oNr abonenta odbierającego:
oCzy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
oCzęstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
oMiasto, w którym wystąpił problem:
oDzielnica, w której wystąpił problem:
oUlica, przy której wystąpił problem:
oCzy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
oCzy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
oModel telefonu:
oKomunikat na wyświetlaczu:
oJakie komunikaty słychać w słuchawce?
oCzy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
nie / brak próby) ?
oOd kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
oKRÓTKI OPIS PROBLEMU:
Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.
W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.
Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
się w nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
bieżąco śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."
-
17. Data: 2010-11-22 20:17:52
Temat: Re: "szybki" sms z bankow do sieci play.
Od: Ircys <i...@p...pl>
On 22 Lis, 12:54, neoniusz pisze...
> A mnie wkurzaja standardowe odpowiedzi w stylu:
>
> "W odpowiedzi uprzejmie prosimy o wypełnienie poniższego szablonu:
>
> *Nr abonenta dzwoniącego:
> *Nr abonenta odbierającego:
> *Czy problem dotyczy połączeń do jednej osoby czy do różnych osób?
> *Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
> *Miasto, w którym wystąpił problem:
> *Dzielnica, w której wystąpił problem:
> *Ulica, przy której wystąpił problem:
> *Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
> *Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
> *Model telefonu:
> *Komunikat na wyświetlaczu:
> *Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
> *Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak /
> nie / brak próby) ?
> *Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
> *KRÓTKI OPIS PROBLEMU:
>
> Umożliwi nam to na dokładne przeanalizowanie całej sprawy i udzielenie
> wyczerpującej odpowiedzi w tej kwestii. W odpowiedzi zwrotnej prosimy o
> powołanie się na numer powyższego zgłoszenia.
>
> W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą
> Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej,
> Punktu Sprzedaży lub dzwoniąc pod numerem 790 500 500.
>
> Zapraszamy do serwisu Play24 na stroniewww.24.playmobile.pl. Znajdują
> się w nim
> szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz
> dostępnych usług.
> Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
> bieżąco śledzić
> status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź."
Przebrnąłem kilka razy przez tą głupawą ankietę i zawsze dostawałem
odpowiedź
w stylu: "dziękujemy..........po wnikliwym przeanalizowaniu....... nie
stwierdziliśmy
żadnych opisanych nieprawidłowości...... w razie pytań i
wątpliwości... itd" a uszkodzenia
wciąż się powtarzały.
Ręce opadały, ale tak to tylko w Play :)
Ircys