  • 11. Data: 2012-01-04 13:15:21
    Temat: Re: szukam małej przetwornicy
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.01.2012 12:17, schrieb RoMan Mandziejewicz:

    > Jak zastosujesz dławik nieekranowany, to potem nie jęcz, że Ci "sieje".

    OK, masz rację, już odjęczam ;-). Akurat kolega stwierdził, że możemy
    mieć płytkę wielkości 40x50mm. Jak na razie mam na tym QFN32, parę
    SOT23, kilka dupereli w BGN16 i trochę "pokarmu dla kur" w 0402. Zostało
    pole bejsbolowe dla przetwornicy ;-). Ale chyba jednak zrobimy mniejszą
    płytkę, bo ciężar niestety gra rolę. W każdym razie ekranowana cewka się
    wpasuje bez problemu.
    Na razie mi się ze wszystkich pomysłów spodobał MCP1640T. TPS60150 jest
    co prawda atrakcyjne, bo nie ma L, ale energetycznie trochę nieciekawe.

    Waldek

  • 12. Data: 2012-01-04 13:29:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldemar,

    [...]

> [...]
    > Na razie mi się ze wszystkich pomysłów spodobał MCP1640T. TPS60150 jest
    > co prawda atrakcyjne, bo nie ma L, ale energetycznie trochę nieciekawe.

    W układach mikromocowych niewiele jestem w stanie Ci pomóc - nie robię
    tego :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2012-01-04 13:45:46
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.01.2012 14:29, schrieb RoMan Mandziejewicz:
    > Hello Waldemar,
    >
    > Wednesday, January 4, 2012, 2:15:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W układach mikromocowych niewiele jestem w stanie Ci pomóc - nie robię
    > tego :(

    No faktycznie nasze cuś jest mikromocowe. Nawet się zastanawiamy nad
    użyciem układu harvestera. Też zamówiłem sample do tego. Może uda się
    zrobić układ bez potrzeby ładowania. Jak na razie jest tak, że
    potrzebujemy ok. 10mikroA @ 3.3V w stand by i około 40mA @ 5V w czasie
    pracy, ale to jest mniej więcej 5 minut na godzinę. Może uda się zebrać
    wystarczająco energii, by załadować akumulator (mały LiPo).

    Waldek