    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: szukam małej przetwornicy
    Date: Wed, 04 Jan 2012 14:15:21 +0100

    Am 04.01.2012 12:17, schrieb RoMan Mandziejewicz:

    > Jak zastosujesz dławik nieekranowany, to potem nie jęcz, że Ci "sieje".

    OK, masz rację, już odjęczam ;-). Akurat kolega stwierdził, że możemy
    mieć płytkę wielkości 40x50mm. Jak na razie mam na tym QFN32, parę
    SOT23, kilka dupereli w BGN16 i trochę "pokarmu dla kur" w 0402. Zostało
    pole bejsbolowe dla przetwornicy ;-). Ale chyba jednak zrobimy mniejszą
    płytkę, bo ciężar niestety gra rolę. W każdym razie ekranowana cewka się
    wpasuje bez problemu.
    Na razie mi się ze wszystkich pomysłów spodobał MCP1640T. TPS60150 jest
    co prawda atrakcyjne, bo nie ma L, ale energetycznie trochę nieciekawe.

    Waldek