    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: szukam małej przetwornicy
    Date: Wed, 04 Jan 2012 14:45:46 +0100

    Am 04.01.2012 14:29, schrieb RoMan Mandziejewicz:
    > Hello Waldemar,
    >
    > Wednesday, January 4, 2012, 2:15:21 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W układach mikromocowych niewiele jestem w stanie Ci pomóc - nie robię
    > tego :(

    No faktycznie nasze cuś jest mikromocowe. Nawet się zastanawiamy nad
    użyciem układu harvestera. Też zamówiłem sample do tego. Może uda się
    zrobić układ bez potrzeby ładowania. Jak na razie jest tak, że
    potrzebujemy ok. 10mikroA @ 3.3V w stand by i około 40mA @ 5V w czasie
    pracy, ale to jest mniej więcej 5 minut na godzinę. Może uda się zebrać
    wystarczająco energii, by załadować akumulator (mały LiPo).

    Waldek