  • 1. Data: 2009-04-06 17:53:53
    Temat: system mocujący dwie lustrzanki
    Od: robertar <r...@w...pl>

    Witam,
    ponieważ fotografuje obiektywami stałoogniskowymi, najczęściej noszę
    dwa aparaty.
    I tu moje pytanie - czy znacie jakiś praktyczny system mocujący,
    pozwalający na noszenie na szyi takiego zestawu.

    Dodam tylko, że:

    - do jednego z nikonów podpięty jest na stałe nikkor 105 2.0 dc, do
    drugiego zaś -
    nikkor 24 lub 50 mm,

    - nie chciałbym, aby system mocujący nie zajmował gniazdo mocowania
    statywu w aparatach.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2009-04-06 17:55:32
    Temat: Re: system mocujący dwie lustrzanki
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    robertar pisze:
    > I tu moje pytanie - czy znacie jakiś praktyczny system mocujący,
    > pozwalający na noszenie na szyi takiego zestawu.

    System mocujacy do czego? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2009-04-06 18:57:26
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <49da421c$1@news.home.net.pl>,
    marcin.STIG.saldat nabazgrał:

    > System mocujacy do czego? :)

    Z posta by chyba wynikało, że do szyi? ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 4. Data: 2009-04-06 19:38:47
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    robertar pisze:
    > I tu moje pytanie - czy znacie jakiś praktyczny system mocujący,
    > pozwalający na noszenie na szyi takiego zestawu.

    System mocujacy do czego? :)

    Do cyborga foto-video od kotleta !

  • 5. Data: 2009-04-06 19:54:49
    Od: Nigel <m...@w...pl>

    On 6 Kwi, 21:38, "Jim-bim-ber" <s...@d...pl> wrote:
    > Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:49da421c$1@news.home.net.pl...

    > System mocujacy do czego? :)
    >
    > Do cyborga foto-video od kotleta !

    To samo sobie pomyslalem ;) Pamietacie jeszcze ta fotke ?
    Tyle, ze tamten Terminator weselny mial kamere i aparat ;)

    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2009-04-06 19:59:18
    Od: docxxx <s...@g...com>

    > - nie chciałbym, aby system mocujący nie zajmował  gniazdo mocowania
    > statywu w aparatach.

    A szkoda, bo juz chcialem zaproponowac genialne rozwiazanie: wkrecik w
    oba mocowania statywowe body pret:):):)
    I teraz robimy zdjecia 50mm, szybko lapiemy druga od spodu za drugi
    aparat, myk, przekrecamy i jest:D

    Musze to opatentowac, bo wykorzystujemy tu tylko jeden pasek na szyje!

  • 7. Data: 2009-04-06 21:56:38
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 6 Kwi, 21:59, docxxx <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > aparat, myk, przekrecamy i jest:D
    >
    > Musze to opatentowac, bo wykorzystujemy tu tylko jeden pasek na szyje!

    Za późno. W kwestii formalnej już się nie da opatentować.... :-|

  • 8. Data: 2009-04-06 22:34:26
    Od: robertar <r...@w...pl>

    > A szkoda, bo juz chcialem zaproponowac genialne rozwiazanie: wkrecik w
    > oba mocowania statywowe body pret:):):)

    Wolałbym, żeby aparaty były od siebie odsunięte.

    >... tamten Terminator weselny mial kamere i aparat ;)

    Kojarzę to zdjęcie:)
    Można prosić o mniej hardcorowe rozwiązania?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 9. Data: 2009-04-06 22:50:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "robertar" napisał
> [...]

    >... tamten Terminator weselny mial kamere i aparat ;)

    Kojarzę to zdjęcie:)
    Można prosić o mniej hardcorowe rozwiązania?
    Tego potrzebujesz:
    http://cgi.ebay.pl/Op-tech-Reporter-Strap-for-2-came
    ras-camera-binocular_W0QQitemZ200327393122QQcmdZView
    ItemQQptZUK_CamerasPhoto_CameraAccessories_BagsCases
    _JN?hash=item200327393122&_trksid=p3286.c0.m14&_trkp
    arms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1
    318

    adam

  • 10. Data: 2009-04-07 06:24:58
    Od: robertar <r...@w...pl>

    >System mocujacy do czego? :)

    >Do cyborga foto-video od kotleta !

    Bardziej "odjechane" pomysły (byleby własne) proponuję zamieścić tu:
    http://szkolareklamy.pl/ftopict-3640.html
    :)

    > Tego potrzebujesz:
    > http://cgi.ebay.pl/Op-tech-Reporter-Strap-for-2-came
    ras-camera-binocu...

    O tego rodzaju rozwiązanie mi chodziło - dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Robert