  • 11. Data: 2009-07-13 12:40:14
    Temat: Re: system 4/3 a lustrzanka
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 13 Lip, 14:17, Marx <M...@n...com> wrote:
    > adam pisze:> Użytkownik "Kowalski" napisał

    > na tej grupie nieoptymalne wykorzystanie to niemal herezja...
    > Ustawienie skalowania w aparacie, czy niekorzystanie z RAWow od razu
    > ustawia cie w kategorii lamerow ;)
    > Marx

    Jeśli zaczynamy mówić o lamerstwie, to chciałbym jedynie powiedzieć,
    że moja wypowiedź prostowała jedynie lamerską wiedzę użytkownika adam
    na temat systemu 4/3. Dokładnie chodzi o obiegową opinię łączącą 4/3 z
    proporcjami kadru.

  • 12. Data: 2009-07-13 13:05:11
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]

    że moja wypowiedź prostowała jedynie lamerską wiedzę użytkownika adam
    na temat systemu 4/3. Dokładnie chodzi o obiegową opinię łączącą 4/3 z
    ---------------------------------

    Raczej przypieczętowałeś obiegową opinię tyczącą się użytkownika Kowalski.

    adam

  • 13. Data: 2009-07-13 13:14:17
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 13 Lip, 15:05, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
> [...]
    > ---------------------------------
    >
    > Raczej przypieczętowałeś obiegową opinię tyczącą się użytkownika Kowalski.

    Człowieku przynudzasz, napisałeś jak wół "4/3 określa proporcje
    matrycy." co jest totalną bzdurą, a teraz obrażasz inych i ośmieszasz
    siebe, zamiast przyznać się do własnej nieiwedzy.

  • 14. Data: 2009-07-13 13:31:24
    Od: Marx <M...@n...com>

    adam pisze:
> [...]
    > ---------------------------------
    >
    > Raczej przypieczętowałeś obiegową opinię tyczącą się użytkownika Kowalski.

    hehe dokladnie
    mam go w KF, ale niestety wciaz wylazi :(
    a przy okazji - czy jest aparat 4/3 z innymi proporcjami przetwornika
    niz 4:3?
    Marx

  • 15. Data: 2009-07-13 14:21:37
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 13 Lip, 15:31, Marx <M...@n...com> wrote:

    > hehe dokladnie
    > mam go w KF, ale niestety wciaz wylazi :(
    > a przy okazji - czy jest aparat 4/3 z innymi proporcjami przetwornika
    > niz 4:3?

    Typowe. Nie do końca ma wiedzę, nie do końca ma pojecie, ale swoje
    ignoranckie trzy grosze w temacie 4/3 musi wygłosić ....

  • 16. Data: 2009-07-13 14:28:26
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]

    matrycy." co jest totalną bzdurą, a teraz obrażasz inych i ośmieszasz
    siebe, zamiast przyznać się do własnej nieiwedzy.

    Nie widzę abym obrażał żadnych innych.
    Ewentualnie ciebie ale to też nie do końca - stwierdzam tylko fakt.

    adam

  • 17. Data: 2009-07-13 14:30:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marx" napisał

    > hehe dokladnie
    > mam go w KF, ale niestety wciaz wylazi :(

    Sorry, moja wina, ostatni raz, więcej nie będę.

    > a przy okazji - czy jest aparat 4/3 z innymi proporcjami przetwornika niz
    > 4:3?

    Oczywiście, że nie ma.
    Wszystko od E-1 ma sensor 18.00 x 13.50 mm, ale smerf Mądrala będzie
    gardłował że nie musi być 4/3.
    No pewnie, że nie musi, mogą być proporcje 1/1 albo dowolne ale jakoś ich
    nie ma.
    Od poczatku w obrysie 4/3" przyjęto proporcje 4:3 i koniec. Tutaj akurat
    pięknie jedno z drugim się pokrywa i komu i do czego potrzebne są te
    pierdoły; nie dość, że w calach to jeszcze w standardzie lamp z lat 50.
    ubiegłego wieku ; )))) ?
    No chyba żeby zaistnieć, pouczyć jak smerf Mądrala, niczego nie wnosząc.

    adam

  • 18. Data: 2009-07-13 14:36:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nie ma, ale Kowalski napisze, że jest, tylko nie ma :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 19. Data: 2009-07-13 14:46:00
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:

    > Nie ma, ale Kowalski napisze, że jest, tylko nie ma :)

    Ale jakie to ma znaczenie jeśli 4/3 jest standardem przyjętym przez Olympus i
    ten standard nic nie mówi o proporcjach klatki?

    "4/3 określa proporcje matrycy."

    Nie określa.

  • 20. Data: 2009-07-13 14:48:53
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie ma, ale Kowalski napisze, że jest, tylko nie ma :)

    Ale w u4/3 już jest takowy:
    http://fourthirds-user.com/2009/04/the_biggest_four_
    thirds_sensor_yet.php

    --