  • 21. Data: 2009-07-13 14:56:34
    Temat: Re: system 4/3 a lustrzanka
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 13 Lip, 16:48, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Ale w u4/3 już jest takowy:http://fourthirds-user.com/2009/04/the_bigges
    t_four_thirds_sensor_yet...

    Adekwatny link to tej informacji zamieściłem na początku dyskusji
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_frm/thread/3b731e99405df771?hl=pl#
    ale pewien muzykant skostniały w swoim ignoranctwie jeszcze sobie nie
    przyswoił tej wiedzy.

    PS
    Ale oczywiście po tej wypowiedzi będzie jak zwykle odwracał kota
    ogonem, albo strzeli focha i pobełkocze coś o kf ....

  • 22. Data: 2009-07-13 15:03:34
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Ale jakie to ma znaczenie jeśli 4/3 jest standardem przyjętym przez
    > Olympus i ten standard nic nie mówi o proporcjach klatki?

    > "4/3 określa proporcje matrycy."
    >
    > Nie określa.

    to i ja tez nic nie wniosę do dyskusji....

    to piszcie "4/3" żeby nie sugerować proporcji

  • 23. Data: 2009-07-13 15:07:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Ale jakie to ma znaczenie jeśli 4/3 jest standardem przyjętym przez
    > Olympus i ten standard nic nie mówi o proporcjach klatki?
    >
    > "4/3 określa proporcje matrycy."

    Zgoda, użyłem nieprecyzyjnego skrótu.

    adam

  • 24. Data: 2009-07-13 15:15:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kowalski pisze:

> [...]
    owse_frm/thread/3b731e99405df771?hl=pl#
    > ale pewien muzykant skostniały w swoim ignoranctwie jeszcze sobie nie

    Że co? Jest, ale nie ma :)
    Dopiero w u4/3 się pokazało dopiero zresztą, co.

    > Ale oczywiście po tej wypowiedzi będzie jak zwykle odwracał kota
    > ogonem, albo strzeli focha i pobełkocze coś o kf ....

    Nie, kf nie działa, bo ty lubisz, jak się ciebie obraża. To taka
    choroba, niektórzy lubią np. związać i bacikiem, niektórzy jak się na
    nich siusia... fuj!
    Niestety, jak już wszyscy Kowalskiego wsadzą do kf, to się pojawi Kowalski1.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 25. Data: 2009-07-13 15:16:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ale jakie to ma znaczenie jeśli 4/3 jest standardem przyjętym przez
    > Olympus i ten standard nic nie mówi o proporcjach klatki?
    >
    > "4/3 określa proporcje matrycy."

    Nie określa, ale tak się zdarzyło, że innego nie było.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 26. Data: 2009-07-13 15:31:21
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    [...]
> [...]
    > siusia... fuj!
    > Niestety, jak już wszyscy Kowalskiego wsadzą do kf, to się pojawi

    W podstawówce zawsze był conajmniej jeden taki typ w roczniku (z reguły
    lekko głupawy i słabowity ale ogólnie wesołkowaty), który czerpał
    przyjemność z podpadania komu się tylko dało. Ciągle prowokował jakieś
    awantury, ciągle obrywał bęcki i za każdym razem wstawał potargany z gleby
    ze łzami w oczach i za plecami wnerwionego jeszcze pokazywał wała.
    Że nikt takiego nigdy nie poturbował poważniej czy nie zabił to tylko
    dlatego, że wszyscy jakoś tam wiedzieli, że to przygłup raczej nieszkodliwy
    choć niezmiernie upierdliwy. Mało honorowe było starcie na serio.

    To ten typ.
    Maso.

    W usenecie (jak w każdej społeczności) każda grupa musi mieć też conajmniej
    jeden taki okaz.
    Byłoby dziwne gdyby i p.r.f.c. odstawała od średniej ; )))))

    adam

  • 27. Data: 2009-07-13 16:13:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > dlatego, że wszyscy jakoś tam wiedzieli, że to przygłup raczej
    > nieszkodliwy choć niezmiernie upierdliwy. Mało honorowe było starcie na

    Z mojej klasy taki został prokuratorem...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/

  • 28. Data: 2009-07-13 16:30:25
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Z mojej klasy taki został prokuratorem...

    O ja.....
    Jednego takiego ode mnie parę lat temu widziałem, wypichcił tonę mięśni na
    jakimś koksie i poszedł w gangsterkę. Podręcznikowy typ - chodził dwa, trzy
    lata niżej ale ganiało go ze 30% szkoły. Wkurwiłby kamienną rzeźbę.

    W sumie podobna kariera ; )

    adam

  • 29. Data: 2009-07-13 18:52:05
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4a5b4511@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Marx" napisał

    > Sorry, moja wina, ostatni raz, więcej nie będę.

    > Oczywiście, że nie ma.
    > Wszystko od E-1 ma sensor 18.00 x 13.50 mm, ale smerf Mądrala będzie
    > gardłował że nie musi być 4/3.

    Kurcze, aż z ciekawości żeby sprawdzić kto w tym sporze ma rację a kto tylko
    się wymądrza i kogo wrzucić do KF ;-) zerknąłem do wikipedii a tam jak byk
    stoi:
    Format Cztery Trzecie to system stworzony przez Olympusa i Kodaka system
    cyfrowej fotografii, znany też jako "4/3", "fourthirds". Nazwa odnosi się do
    wyrażonej w calach średnicy koła światła rzucanego przez obiektyw.

    pzdr

    Krzychu

  • 30. Data: 2009-07-13 20:16:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzychu pisze:

> [...]
    > cyfrowej fotografii, znany też jako "4/3", "fourthirds". Nazwa odnosi się do
    > wyrażonej w calach średnicy koła światła rzucanego przez obiektyw.

    I nikt nie mówi, że tak nie jest, ale przypadkiem nie ma innych matryc
    niż owe 18.00 x 13.50 (4:3) Wyjątkiem jest nowy panas, ale to już
    właściwie inny system.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../