  • 11. Data: 2013-02-22 18:37:32
    Temat: Re: synchronizacja w monitorze IPS??
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > MacOS X pochodzi od BSD, a nie Linuksa.

    Z tym debilem dyskusja nie ma sensu.

  • 12. Data: 2013-02-22 19:09:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.02.2013 12:54, Piotr S. pisze:

    > MacOS X pochodzi od BSD, a nie Linuksa.

    A frytki pochodzą od ziemniaków a nie od kartofli ;)

  • 13. Data: 2013-02-22 19:10:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.02.2013 18:37, Doman pisze:

    > Z tym debilem dyskusja nie ma sensu.

    Do budy, buda suko!

  • 14. Data: 2013-02-23 03:39:45
    Od: Jaskiniowiec <jaskinia@jurajska>

    W dniu 22.02.2013 o 12:42 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> pisze:

    > OK, przepraszam: tandetna i upierdliwa pochodna linuxa ;->
    Ok, nie przepraszaj, bo sie tylko kompromitujesz... Zerknij na Wiki i
    poczytaj, czy OS X ma cokolwiek wspolnego z linuksem. A pozniej przyjdz i
    przepros ale tym razem szczerze.

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 15. Data: 2013-02-23 12:31:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2013 03:39, Jaskiniowiec pisze:

    > Ok, nie przepraszaj, bo sie tylko kompromitujesz... Zerknij na Wiki i
    > poczytaj, czy OS X ma cokolwiek wspolnego z linuksem. A pozniej przyjdz
    > i przepros ale tym razem szczerze.

    Jak mi udowodnisz, że truskawka nie jest poziomką ;->