  • 51. Data: 2011-12-04 15:49:29
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 15:58, Marek Wyszomirski pisze:

    > Dziecino, w latach 80-tych regularnie wykonywałem zdjęcia na negatywach
    > kinematograficznych - Fuji N4, Eastman, była też jakaś Agfa której
    > oznaczenia już nie pamiętam. Później z tych materiałów negatywowych w

    Ummm... Czyli dwie dekady i 9 stref czasowych dalej... Ja pisałem o USA
    i latach 1960-tych. Producent materiałów tez inny - Kodak.

    [ciach]

    > Tyle, że zdecyduj się, gdzie sytuacja, którą opisywałeś miała mieć
    > miejsce - w 'ogólnym labie' o którym pisałeś, czy w wyspecjalizowanym
    > zakładzie produkcji kopii filmowych. Różnica jest dość zasadnicza, bo
    > 'ogólny lab' ma 'nieco' inne możliwości technologiczne.

    Zakładam, że w labie wytwórni filmowej. Jakie konkretnie mieli warunki i
    procedury - pisz do Paramount Television.

  • 52. Data: 2011-12-04 15:54:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 16:33, p 47 pisze:

    > Nie dziwi mnie, ze Andrzej Ława, wszak prawomocnie skazany przez Sad
    > Rejonowy w Grodzisku Maz. za czyn o charakterze chuligańskim, pobicie
    > skutkujące rozstrojem zdrowia u pobitego broni kryminalistów,- ot,
    > solidarnośc środowiskowa;-)

    Tia, wiedziałem że prędzej czy później Dyżurny Ubek RP, Tajny
    Współpracownik p47 wyskoczy ze swoim bełkotem...

    A już niecały tydzień będzie świętował rocznicę zaprowadzenia porządku
    przez swoich krewnych-i-znajomych!

  • 53. Data: 2011-12-04 15:56:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 16:19, Marek Wyszomirski pisze:

    > Nie koniecznie nad każdą - może np. obejrzenie co dziesiątej lub co
    > setnej? Kontrola jakości coraz częściej polega na tym, że sprawdza się
    > nie całą partię, a losowo wybrane egzemplarze. A w przypadku zleceń
    > bardziej odpowiedzialnych (a do takich zaliczyłbym odbitki w dużym
    > formacie na wystawę) kontrola jakości powinna być dokładniejsza - i tu
    > uważałbym za całkiem prawdopodobne, ze laborant ogląda każdą odbitkę.

    Zakładając, że to standardowa procedura... jaki sens miałoby zatem
    przekazywanie komuś nieznajomemu dowodów własnego przestępstwa, hmm?

  • 54. Data: 2011-12-04 16:04:02
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 13:07:44 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Ty latasz z donosami za każdym razem, jak ktoś pije alkohol lub kupuje
    > sobie łuk czy siekierę?

    A czy picie alkoholu jest zakazane, albo kupowanie łuku czy siekiery?
    --
    200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

  • 55. Data: 2011-12-04 16:05:11
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 13:08:39 +0000, Andy Niwiński <a...@i...pl> said:

    > Mocher, drogi kolego, to nie jest określenie związane z wiekiem.
    > Mocher, to określenie powiązane z kompletnym zdewoceniem i podatnością
    > na pierdoły rozpowszechnione przez pewne Radio co MaRyja.

    To Twoje zdanie.

  • 56. Data: 2011-12-04 16:10:46
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 13:13:29 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Primo: w tamtych czasach powszechnie używany był film Ektachrome i
    > proces E-3. Proces ten wymagał ponownego naświetlenia filmu w celu
    > "odwrócenia" obrazu negatywowego.

    Koleś przestań bo się kompromitujesz całkowicie.
    Ponowne zaświetlenie niby co ma zrobić? Zmienić barwy. W każdym
    procesie odwracalnym udział laboranta w powstawaniu barw jest
    praktycznie zerowy. Mógł co najwyżej spieprzyć wołanie i tyle.

  • 57. Data: 2011-12-04 16:12:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 17:04, JA pisze:

    > A czy picie alkoholu jest zakazane, albo kupowanie łuku czy siekiery?

    Jeszcze nie.

    Ale ty, kapusiu, donosiłbyś na wszystkich i na wszystko, nawet jeśli
    zauważoną "zbrodnią" byłoby wypalenie skręta przez kogoś w swoim
    ogródku, nawet jeśli ten ktoś nawet nie zbliżał się do samochodu. Cóż -
    taka twoja moherowa mentalność... Dopierdolić sąsiadowi! (patrz:
    "Modlitwa Polaka" z filmu "Dzień Świra").

  • 58. Data: 2011-12-04 16:12:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-04 14:58:47 +0000, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > Różnica jest dość zasadnicza, bo 'ogólny lab' ma 'nieco' inne
    > możliwości technologiczne.

    Ogólny lab nie jest w stanie wywołać negatywu filmowego.
    Też robiłem na tych filmach i wołałem je w ŁZWKF.

  • 59. Data: 2011-12-04 16:13:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 17:05, JA pisze:

    > To Twoje zdanie.

    To nie zdanie - to definicja.

  • 60. Data: 2011-12-04 16:14:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.12.2011 17:10, JA pisze:

> [...]
    > odwracalnym udział laboranta w powstawaniu barw jest praktycznie zerowy.
    > Mógł co najwyżej spieprzyć wołanie i tyle.

    To była uwaga "na marginesie" - trzeba było czytać dalej.