  • Data: 2011-07-04 21:19:56
    Temat: straż wiejska z Człuchowa - burdel
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    No więc jest ciąg dalszy moich bojów ze strażą ze wsi Mosiny - robi się
    coraz śmieszniej.

    Tym razem wystawili mi już mandat zaoczny za "niewskazanie kierowcy,
    który przekroczył dopuszczalną prędkość."
    http://img219.imageshack.us/img219/2285/niewskazanie
    ss.jpg

    Co prawda 27.06 wysłałem im (na szczęście listem poleconym którego mam
    potwierdzenie nadania) pismo z ich formularzem w którym wskazałem siebie
    jako kierującego, zaznaczyłem że nie przyjmuję mandatu za przekroczenie
    prędkości i dołączyłem przyczyny odmowy przyjęcia mandatu.

    Tak więc najpierw nie przekraczając dozwolonej prędkości chcieli mi
    wystawić mandat za przekroczenie dozwolonej prędkości, a teraz wystawili
    mi mandat karny zaoczny za niewskazanie kierującego, chociaż kierującego
    wskazałem.

    Niezły burdel tam mają te wiejskie strażniki z Człuchowa.