  • 1. Data: 2009-12-01 22:17:09
    Temat: [statyw] Czy jest coś takiego?
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Czy istnieje adapter, który umożliwiałby montaż szybkozłączki do statywu,
    który szybkozłączki nie posiada? Wyobrażam sobie, że może istnieje takie
    nieskomplikowane urządzonko - jeden element szybkozłączki przykręcany do
    głowicy statywu, drugi element do aparatu. W sklepach można spotkać jedynie
    płytkę szybkozłączki dedykowaną do konkretnego modelu statywu wyposażonego w
    takie udogodnienie. Nie chodzi mi też o całe głowice.

    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2009-12-01 22:33:29
    Temat: Re: [statyw] Czy jest coś takiego?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:
> [...]
    > dedykowaną do konkretnego modelu statywu wyposażonego w takie
    > udogodnienie. Nie chodzi mi też o całe głowice.

    coś mi sie po głowie tłucze, że Manfrotto chyba robi takie coś gniazdo do
    płytki z otworkiem do przykręcenia.

  • 3. Data: 2009-12-01 22:47:37
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał:

> [...]
    > płytkę szybkozłączki dedykowaną do konkretnego modelu statywu wyposażonego
    > takie udogodnienie. Nie chodzi mi też o całe głowice.

    Oczywiście że są. Np. Manfrotto 323, Giottos MH621C, MH631C, MH652C,
    MH655-659, Velbon QRA667L, QRA635L, pewnii jeszcze cała kupa innych się
    znajdzie.
    Uprzedzam jednak, ze tanie nie są - najtaniej chyba kupisz Manfrotto 323 -
    wydatek rzędu 100zł.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 4. Data: 2009-12-01 22:47:49
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:
> [...]
    > płytkę szybkozłączki dedykowaną do konkretnego modelu statywu wyposażonego w
    > takie udogodnienie. Nie chodzi mi też o całe głowice.

    http://www.hama.co.uk/portal/articleId*2516/action*2
    563

    Piotr

    --
    Uncle Pete
    piotr (at) kozarzewski (dot) org

  • 5. Data: 2009-12-01 22:54:29
    Temat: Re: Czy jest coś takiego?
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 1 Gru, 23:47, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    - najtaniej chyba kupisz Manfrotto 323 -
    > wydatek rzędu 100zł.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Marek Wyszomirski
    Chyba troszke drozej, i do Polski chyba dodatkowo koszty wysylki.

    http://cgi.ebay.de/Manfrotto-Schnellwechseladapter-3
    23-neu-dt-Ware-origina_W0QQitemZ200385725975QQcmdZVi
    ewItemQQptZDE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Sta
    tive_PM?hash=item2ea7eb8617

    StaM

  • 6. Data: 2009-12-01 22:56:33
    Od: StaM <a...@g...com>

    do Polski chyba dodatkowo koszty wysylki.

    > http://cgi.ebay.de/Manfrotto-Schnellwechseladapter-3
    23-neu-dt-Ware-or...

    > StaM

    Jednak w Polsce jest taniej, jak wszystko. Na Allegro 116 z wysylka.
    StaM

  • 7. Data: 2009-12-01 23:00:53
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Uncle Pete" <p...@a...waw.pl> napisał:

    > http://www.hama.co.uk/portal/articleId*2516/action*2
    563

    Jak zobaczyłem 'Hama' myśłałem, ze przebije ceną sugerowane pzreze mnie
    Manfrotto 323. Ale nie - prawie 30 funtów. Manfrotto jednak tańsze - i jakoś
    mam większe zaufanie do firmy...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2009-12-01 23:11:10
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "StaM" <a...@g...com> napisał:

> [...]
    >
    >http://cgi.ebay.de/Manfrotto-Schnellwechseladapter-
    323-neu-dt-Ware->origina
    _W0QQitemZ200385725975QQcmdZViewItemQQptZDE_Elektron

    To może... w drugą stronę będziemy wysyłać?
    http://fotozakupy.pl/oferta/produkt,8348s - 99zł.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 9. Data: 2009-12-01 23:42:38
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Dzięki za linki, ale wychodzi na to, że lepiej chyba kupić nową porządną
    głowicę niż bawić się z takim adapterkiem.

  • 10. Data: 2009-12-02 06:27:23
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał:

    > Dzięki za linki, ale wychodzi na to, że lepiej chyba kupić nową porządną
    > głowicę niż bawić się z takim adapterkiem.

    FGakt, że tania głowicę kulową z adapterem do szybkozłączki kupisz taniej
    niż sam adapter. Chińskie głowice z adapterem w standardzie starych płytek
    Manfrotto widywałem na Allegro znacznie poniżej 100zł.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)