eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › starter play fresh za granicą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 31. Data: 2010-12-28 00:17:35
    Temat: Re: dziekuje za pomoc i kolejne pytanie
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Cześć Przemysław Kowalik
    > Sat, 25 Dec 2010 22:22:13 +0100 w<news:if5nad$k6v$1@inews.gazeta.pl>
    > napisałeś:
    >
    >> Mam inną koncepcję. Jeżeli telefon roamuje w O2, to połączenia
    >> wychodzące w prepaidzie działają tylko jako tzw. Tani roaming tzn.
    >> callback inicjowany przez aplikację na SIMie.
    >> http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Roaming_tabel
    a_Play.pdf
    >
    > Czapki z głów.
    > Bingo!
    > Przy samoczynnym wyborze sieci zgłaszał mi się brytyjski O2. z podanej
    > przez Ciebie tabeli wynika, że za granicę, w O2 UK, możliwe jest tylko
    > połączenie przez 'Tani roaming'. Malutka, niezauważalna '*' w wielkiej
    > tabeli...
    > Ręcznie przestawiłem sieć na Vodafone i już mogę dzwonić.
    > Dzięki serdeczne.

    Proszę bardzo. Ciekawe, czy Play odpowie i jeśli tak, to to samo ;-)?


    > Mam kolejne pytanie - jak w playu za granicą wysłać sms-a specjalnego,
    > żeby opłacić coś przez dotpay.pl?
    > Tu też potrzeba jakiegoś tricku?

    Może chcesz wysłać zbyt drogiego? W roamingu do ceny premium SMS dolicza
    się cenę SMSa roamingowego. Ale mogą to być też jakieś zabezpieczenia
    antyfraudowe...


    Przemek


  • 32. Data: 2010-12-28 15:03:16
    Temat: Re: starter play fresh za granicą
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/27/2010 06:59 PM, Maciej Muran wrote:
    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    >>>> W tak antycznym telefonie może nawet karty sim nie zobaczyć (takie tam
    >>>> wolty...)
    >>>
    >>> Mam Nokię 1600 i wszystko działa jak należy.
    >>>
    >> data wypuszczenia:2006. Porównaj z datami wprowadzania SIMów 3V i 1.8V :>
    >
    > Siemens S4 (Power)
    > Kupiony w sieci Era w 1998 roku. Na rynku OIDP od 1997.
    > Karta Play Fresh działa, tyle, że nie chce się zalogować bezpośrednio do
    > 260 06 (choć 900 MHz Play jest na pewno) a jedynie do 260 01 w roamingu
    > wew. I OIDP karta sim pracuje pod napięciem 5V a bateria 7,2V (1350 mAh).
    >
    > :)
    O, dobrze wiedzieć że IO jest 5V tolerant. Ale nieoficjalnie, bo
    oficjalnie play móvi 3V/1.8V...

    M.


  • 33. Data: 2010-12-29 11:11:30
    Temat: dostałem odpowiedz z Play (was: dziekuje za pomoc i kolejne pytanie)
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Przemysław Kowalik
    Tue, 28 Dec 2010 01:17:35 +0100 w <news:ifbab9$pqc$1@inews.gazeta.pl>
    napisałeś:

    > Proszę bardzo. Ciekawe, czy Play odpowie i jeśli tak, to to samo ;-)?

    Nie odpowiedział wcale na paytanie. Odpowiedział idiotycznie i
    niemerytorycznie:

    'Nr zgłoszenia: ...
    Data wpłynięcia do P4: 2010-12-22 20:48:19
    Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-12-29 02:08:02

    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące usług, które zostało dostarczone w
    dniu 22 grudnia 2010 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej, pragnę
    poinformować, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed
    wniesieniem reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia
    wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać
    Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
    Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.
    Po tej czynności proszę o ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej
    pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia oraz
    zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu,
    którego dotyczy sprawa.
    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
    pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok.at.pomocplay.pl lub
    poprzez stronę internetową'

    I to tyle w temacie pomocy technicznej - zero.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek
    Na drzwiach brakowało skrzynki. Reklamę dostarczono metodą podprogową.


  • 34. Data: 2010-12-29 11:35:21
    Temat: Re: dostałem odpowiedz z Play (was: dziekuje za pomoc i kolejne pytanie)
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 29 Dec 2010 11:11:30 +0000, Marek <n...@p...adresu.mail>
    wrote:

    >Cześć Przemysław Kowalik
    >Tue, 28 Dec 2010 01:17:35 +0100 w <news:ifbab9$pqc$1@inews.gazeta.pl>
    >napisałeś:
    >
    >> Proszę bardzo. Ciekawe, czy Play odpowie i jeśli tak, to to samo ;-)?
    >
    >Nie odpowiedział wcale na paytanie. Odpowiedział idiotycznie i
    >niemerytorycznie:
    >
    >'Nr zgłoszenia: ...
    >Data wpłynięcia do P4: 2010-12-22 20:48:19
    >Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-12-29 02:08:02
    >
    >Szanowny Panie,
    >W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące usług, które zostało dostarczone w
    >dniu 22 grudnia 2010 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej, pragnę
    >poinformować, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
    >Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed
    >wniesieniem reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia
    >wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać
    >Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
    >Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    >Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.
    >Po tej czynności proszę o ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej
    >pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia oraz
    >zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu,
    >którego dotyczy sprawa.
    >W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
    >pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok.at.pomocplay.pl lub
    >poprzez stronę internetową'
    >
    >I to tyle w temacie pomocy technicznej - zero.


    no wlasnie - wg mnie to jest kurestwo, ze musisz oddac swoje dane
    operatorowi, po to aby rozpatrzyl zasadna/niezasadna reklamacje
    uslugi. Wg mnie w przypadku jak sie ma dostep do konta (autoryzacja
    login, haslo, sms haslo) to jestes znany operatorowi - i ta droga
    powinien rozpatrywac reklamacje!

    Wg mnie cos jest nie tak, ze do swiadczenia uslugi mozesz byc anonim,
    a do rozpatrzenia reklamacji juz nie! Powinno wystarczy, ze ew.
    wpiszesz swoj adres korespondencyjny aby mogli pisemnie (na papierze)
    dostarczyc tobie odpowiedz na reklamacje. Jak dla mnie wystarczyloby
    to emailem - ze reklamacja uznana lub nie i dlaczego.

    Z czego wynika koniecznosc rejestracji? Jezeli z prawa
    (telekomunikacyjnego) to trzeba je zmienic - tylko trzeba zaczac
    lobbowac. Mamy przeciez swoich pOSLOW w Sejmie.

    --
    ThinkXtra

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: