  • 1. Data: 2010-12-23 17:12:11
    Temat: Era - "przechodzenie" minut
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Witam
    ...wiem, wiem - czytać regulamin, ale na takiej grupie to spotkam wielu
    fachowców :)
    Otóż
    Jest mozliwe w Erze, przeniesienie moich darmowych minut z jednego numeru
    abonamentowego do drugiego (też mojego)? Po prostu mam służbową w Plusie i
    chciałem żonie dać to, co nie wykorzystałem sam w Erze...

    Jest to w ogóle możliwe, czy chopaki z Ery się zabezpieczyły przed tym, żeby
    takich rzeczy nie robić? :)

    Dzięki za wszelkie sugestie i pozdro
    KZ

  • 2. Data: 2010-12-30 08:08:03
    Temat: Re: Era - "przechodzenie" minut
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-23 18:12, Sagittarius pisze:
> [...]
    > chciałem żonie dać to, co nie wykorzystałem sam w Erze...
    >
    > Jest to w ogóle możliwe, czy chopaki z Ery się zabezpieczyły przed tym, żeby

    He, he, he, zapytam inaczej - czy jakikolwiek inny operator pozwala na
    przenoszenie 'darmowych' minut między numerami?