  • 1. Data: 2010-12-24 15:56:19
    Temat: Jaki najlepszy odpowiednik Google Voice dzialajacy w Europie (lub tylko w Polsce lub w Niemczech)
    Od: mwk <J...@s...com>

    Szukam spora ale nie moge nic znalezc - odpowiednik Google Voice
    dzialajacy w Europie (lub tylko w Polsce lub w Niemczech) - nie
    rozchodzi mi sie o darmowe i nieograniczone ceny rozmow i SMSow na
    terenie Europy (tak jak to dziala w USA i Kanadzie) lecz tylko o
    funkcjonalnosc. Bardziej specyficznie rozchodzi mi sie o kontrole
    bilingu na terenie Europy tak aby polaczenia z komorek lub telefonow
    stacjonarnych w Polsce lub w Niemczech, ktorymi ja sie posluguje,
    pokazywaly na bilingu wylacznie numery ktore ja wczesniej ustawie i
    zaakceptuje, podobnie jak to dziala w Google Voice.
    Podobnie jak w Google Voice wazne jest aby mozna bylo uzywac kilka
    lub
    kilkanascie wczesniej ustawionych telefonow etc. (powiedzmy 4
    komorki,
    jeden stacjonarny, Skype i kilka lub kilkanascie polaczen VoIPowych)
    tak samo jak w Google Voice wazne jest aby mozna bylo rozpoczac
    rozmowe powiedzmy na Skype i zakonczyc ja na komorce a nastepnie
    ropoczac inna rozmowe z tej komorki, kontynuowac ja na innej komorce
    zakonczyc druga rozmowe, powiedzmy na telefonie stacjonarnym bez
    potrzeby informowania osoby, z ktora sie rozmawia, o zmianie
    telefonu.
    Rozchodzi sie o to aby na bilingu, na telefonie w Polsce, te kilka
    lub
    kilkanascie polaczen widnialo jako jedno dlugie polaczenie z moim
    wczesniej wybranym numerem, tak jak to jest kiedy uzywa sie Google
    Voice.
    Wazne jest aby ta funkcjonalnosc byla latwa w obsludze -uzywam Google
    Voice od 2006 roku w Polsce do tego celu ale poniewaz Google Voice
    nie
    mozna bezposrednio podpiac do Polskich lub Niemieckich telefonow to
    ja
    zawsze uzywam pule dodatkowych forwarding numerow co niestety
    komplikuje nieco caly zestaw i czasami pogarsza jakosc rozmowy.
    Koszt nie jest wazny ale wazne jest aby jakosc rozmow byla co
    najmniej
    na poziomie G.711 czyli dla osoby po drugiej stronie ma to wygladac
    na
    rozmowe ze zwyklego telefonu i ma to byc proste w obsudze bez
    potrzeby
    dodatkowych forwarding numerow tak jak ja to uzywam i tak aby bylo
    latwe w obsudze obojetnie czy dla nastolatki czy dla 70cio letniego
    emeryta.
    Jest sporo takich uslug z funkcjonalnoscia podobna do Google Voice,
    jak Ribbit, Line2 etc. ale nie widzialem czegos takiego w Polsce lub
    Niemczech - czy ktorys z Was ekspertow moze pokierowac mnie w
    poprawna
    strone?