eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmstarter play fresh za granicąRe: dostałem odpowiedz z Play (was: dziekuje za pomoc i kolejne pytanie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed.straub-nv.de!news.ett.com.ua!not-for-mail
    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dostałem odpowiedz z Play (was: dziekuje za pomoc i kolejne pytanie)
    Date: Wed, 29 Dec 2010 12:35:21 +0100
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 55
    Message-ID: <s...@4...com>
    References: <15fpotccwpe6o$.dlg@markowy.serwer> <if5e7l$hk9$1@news.onet.pl>
    <avm05wmelnz0$.dlg@markowy.serwer> <if5nad$k6v$1@inews.gazeta.pl>
    <1ryzykrbqugol$.dlg@markowy.serwer> <ifbab9$pqc$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@m...serwer>
    NNTP-Posting-Host: 212.109.132.228
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    X-Newsreader: Forte Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1004724
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 29 Dec 2010 11:11:30 +0000, Marek <n...@p...adresu.mail>
    wrote:

    >Cześć Przemysław Kowalik
    >Tue, 28 Dec 2010 01:17:35 +0100 w <news:ifbab9$pqc$1@inews.gazeta.pl>
    >napisałeś:
    >
    >> Proszę bardzo. Ciekawe, czy Play odpowie i jeśli tak, to to samo ;-)?
    >
    >Nie odpowiedział wcale na paytanie. Odpowiedział idiotycznie i
    >niemerytorycznie:
    >
    >'Nr zgłoszenia: ...
    >Data wpłynięcia do P4: 2010-12-22 20:48:19
    >Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-12-29 02:08:02
    >
    >Szanowny Panie,
    >W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące usług, które zostało dostarczone w
    >dniu 22 grudnia 2010 roku za pośrednictwem poczty elektronicznej, pragnę
    >poinformować, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
    >Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed
    >wniesieniem reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia
    >wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać
    >Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
    >Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    >Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.
    >Po tej czynności proszę o ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej
    >pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia oraz
    >zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu,
    >którego dotyczy sprawa.
    >W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
    >pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok.at.pomocplay.pl lub
    >poprzez stronę internetową'
    >
    >I to tyle w temacie pomocy technicznej - zero.


    no wlasnie - wg mnie to jest kurestwo, ze musisz oddac swoje dane
    operatorowi, po to aby rozpatrzyl zasadna/niezasadna reklamacje
    uslugi. Wg mnie w przypadku jak sie ma dostep do konta (autoryzacja
    login, haslo, sms haslo) to jestes znany operatorowi - i ta droga
    powinien rozpatrywac reklamacje!

    Wg mnie cos jest nie tak, ze do swiadczenia uslugi mozesz byc anonim,
    a do rozpatrzenia reklamacji juz nie! Powinno wystarczy, ze ew.
    wpiszesz swoj adres korespondencyjny aby mogli pisemnie (na papierze)
    dostarczyc tobie odpowiedz na reklamacje. Jak dla mnie wystarczyloby
    to emailem - ze reklamacja uznana lub nie i dlaczego.

    Z czego wynika koniecznosc rejestracji? Jezeli z prawa
    (telekomunikacyjnego) to trzeba je zmienic - tylko trzeba zaczac
    lobbowac. Mamy przeciez swoich pOSLOW w Sejmie.

    --
    ThinkXtra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: