  • Data: 2010-12-24 17:28:07
    Temat: starter play fresh za granicą
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail> szukaj wiadomości tego autora

    Hej, może ktoś podpowie.
    Będąc w Polsce (mieszkam w UK) kupiłem kartę startową Play Fresh. W domu
    zestaw startowy rozpakowałem, włożyłem kartę sim do telefonu (nokia
    6111, jesli to ma znaczenie), doładowałem via blue.pl kwotą 10zł i
    spróbowałem zadzwonić na polski numer stacjonarny. potem na angielski.
    potem na komórki.
    Okazało się to niemożliwe.
    Mogę wysłać i odebrac sms-a, odebrać rozmowę przychodzącą z Anglii (nie
    wiem czy z Polski też) ale nie mogę nigdzie zadzwonić.
    Zanim doładuję konto tego numeru większą kwotą muszę mieć pewność, że
    kupiona karta sim play fresh będzie w pełni funkcjonalna.
    Napisałem do playa, cierpliwie czekam na odpowiedz, ale może ktoś tu ją
    zna? Dlaczego to nie działa???
    --
    Pozdrawiam,
    Marek