  • 21. Data: 2015-05-15 19:35:15
    Temat: Re: stara elektryczna kosiarka do trawy-zepsute ciegno stalowe wylaczania silnika
    Od: a...@g...com

    Ok dzieki, moze byc nawet taka rurka gietka,jaka elektrycy w sciane wkladaja taka
    karbowana

    pzdr

  • 22. Data: 2015-05-16 10:42:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 19:35, a...@g...com pisze:
    > Ok dzieki, moze byc nawet taka rurka gietka,jaka elektrycy w sciane wkladaja taka
    karbowana

    Rura peszla.

    Takiej nie wkładaj, bo za chwilę będziesz w niej miał całe małe ZOO.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2015-05-16 13:45:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    > Zajrzyj do dowolnego sklepu z kosiarkami, czy aeratorami elektrycznymi, to
    > może rozwieją się twoje obawy.
    > No chyba, że ty masz samoróbkę w której zamontowałeś silnik od pralki.

    I to jest żal. Oraz ryzyko.
    Miałem ci ja takie cuś:
    http://allegro.pl/polska-sokowirowka-katarzyna-stan-
    bdb-i5189151017.html
    Ważne - urządzenie w idealnym stanie, więc to, co potem było, uważam za
    zbrodnię.
    Nie wiem kto, brat, mama, czy jak, wpadł na pomysł, aby silnik z niej użyć
    do samoróbki pn. kosiarka.
    Mimo moich nieskończonych protestów, m.in. w temacie, że silnik nie jest do
    tego przeznaczony, nie jest przystosowany, ŻE NIE WYTRZYMA, stało się (gdyby
    nie rodzina, tłukłbym, aż by spuchło). Oczywiście, silnik padł szybciej, niż
    się spodziewałem, a spodziewałem się awarii błyskawicznej. Tym samym nie ma
    ani kosiarki, ani urządzenia. Cud, że tak szybko padło, gdyż wszystkie
    kończyny są całe. Oczywiście, moje uwagi o bezpieczeństwie zostały
    całkowicie olane. Jakby to obca osoba zrobiła, to jej sprawa, czy sobie to i
    owo obetnie.

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 24. Data: 2015-05-16 13:59:48
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5555c548$0$27525$65785112@news.neostrada.pl...

    > Sorry, zapomniałem o obowiązkowym module Wi-Fi lub GSM.

    BT! BT ueber alles!
    WiMax-a już odpuszczę, nie komplikujmy zanadto...

  • 25. Data: 2015-05-16 14:02:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Swift" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Tak jak Koledzy radzili, sa gotowe wyłączniki, bezpieczne bo zwolnienie
    > uchwytu powoduje momentalne wyłączenie silnika. Jeżeli obawę budzi kontakt
    > przewodu z

    Czy chodzi o takie sprzężone z mechaniczną blokadą wału, że jak się puści
    wyłącznik, to specjalne zęby zakleszczają się na wale i wyłaczonej maszyny
    nie da się "uruchomić"...? Znaczy się, wał się nie obróci i o zrobienie
    sobie krzywdy trudniej...