  • 1. Data: 2011-11-05 22:57:59
    Temat: srw
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Znajomy ma w telefonie Samsung
    pliki SRW. Zdjęcia lub filmiki.

    Co to za "jeżozwierz"? Google nie wie....
    Będę wdzięczny za pomoc.

    Feromon

  • 2. Data: 2011-11-05 23:00:00
    Temat: Re: srw
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2011-11-05 23:57, Feromon pisze:
> [...]
    > Znajomy ma w telefonie Samsung
    > pliki SRW. Zdjęcia lub filmiki.
    >
    > Co to za "jeżozwierz"? Google nie wie....

    Masz zepsute google - oto 1 odpowiedź:
    http://www.imagemagick.org/discourse-server/viewtopi
    c.php?f=2&t=18465
    Nie jedyna...

  • 3. Data: 2011-11-05 23:37:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-11-2011 o 00:00:00 Skylla <s...@n...op.pl> napisał(a):

    > Masz zepsute google - oto 1 odpowiedź:
    > http://www.imagemagick.org/discourse-server/viewtopi
    c.php?f=2&t=18465
    > Nie jedyna...

    To jakieś telefony zapisują w RAW? Co to się dzieje..

    PS.
    Ciekawe ile klatek na sekundę ;P

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 4. Data: 2011-11-06 00:00:06
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Masz zepsute google - oto 1 odpowiedź:
    > http://www.imagemagick.org/discourse-server/viewtopi
    c.php?f=2&t=18465
    > Nie jedyna...

    Nie widzę tam żadnej odpowiedzi poza stwierdzeniem, że ten szajsungowy tiff
    jest kuriozalnie nieczytelny...

    Feromon

  • 5. Data: 2011-11-06 00:02:34
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Pomijając, że nie po polsku.
    Może rady po hebrajsku będą obowiązujące na polskiej grupie?

    Feromon

  • 6. Data: 2011-11-06 00:28:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-11-2011 o 01:00:06 Feromon <f...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    c.php?f=2&t=18465

    > Nie widzę tam żadnej odpowiedzi poza stwierdzeniem

    "Samsung's raw format (SRW)"

  • 7. Data: 2011-11-06 14:22:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Znajomy ma w telefonie Samsung
    > pliki SRW. Zdjęcia lub filmiki.
    >
    > Co to za "jeżozwierz"? Google nie wie....
    > Będę wdzięczny za pomoc.

    Niezależnie od tego co to - Samsungi mają software
    na peceta o nazwie Samsung PC Studio i tym programem
    można obrazy i filmiki ściągnąć na peceta i z pewnością
    zapisać w czymś zjadliwym dla innych aplikacji...
    Miałem dwa telefony Samsunga i ja bym poszedł tą drogą.

  • 8. Data: 2011-11-06 21:21:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Niezależnie od tego co to - Samsungi mają software
    > na peceta o nazwie Samsung PC Studio i tym programem
    > można obrazy i filmiki ściągnąć na peceta i z pewnością
    > zapisać w czymś zjadliwym dla innych aplikacji...

    Nie, PC Studio nie obsługuje tego formatu.
    Być może dlatego, że raczej nie jest on używany w telefonach, tylko w
    cyfrówkach Sasmsunga, a one raczej słabo z PC Studio współpracują. Szkoda,
    że wątkopodawca nie zaznaczył, w jakim telefonie te pliki siedziały i skąd
    się tam wzięły, bo mogą to np. być dokumenty statutowe Stowarzyszenia
    Rzeźników i Wędliniarzy RP (http://www.srw.org.pl) lub Stowarzyszeń Rozwoju
    Wsi (http://srw.fio.org.pl/)

    > Miałem dwa telefony Samsunga i ja bym poszedł tą drogą.

    http://www.youtube.com/watch?v=VTBjyhMZj9I

    JoteR

  • 9. Data: 2011-11-06 21:37:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-05 23:57, Feromon wrote:
> [...]
    > Znajomy ma w telefonie Samsung
    > pliki SRW. Zdjęcia lub filmiki.
    >
    > Co to za "jeżozwierz"? Google nie wie....

    wg mnie sporo jest info do wygooglania.
    Szybki wynik: http://www.fileinfo.com/extension/srw