  • 1. Data: 2011-11-05 12:23:18
    Temat: Znacie to?
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    http://pixelfun.pl/kat,1009781,title,Optymalizator-w
    ydatkow-na-telefon-komorkowy,wid,13214763,artykul.ht
    ml?smgszticaid=6d53e

  • 2. Data: 2011-11-05 13:23:14
    Temat: Re: Znacie to?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jerzy.n" <d...@o...eu> wrote in message
    > http://pixelfun.pl/kat,1009781,title,Optymalizator-w
    ydatkow-na-telefon-komorkowy,wid,13214763,artykul.ht
    ml?smgszticaid=6d53e

    Chyba w tym opisie ktoś mocno wyolbrzymia wysiłek matematyczny
    na osiągnięcie oczekiwanego rezultatu. I ile tych abonamentów może
    być u każdego z czterech operatorów aby dało to setki miliardów
    kombinacji ?

    Poza tym - wątpliwe jest przewidywanie przyszłości na podstawie
    przeszłości - to wie chyba każdy kto kiedykolwiek inwestował na
    giełdzie... To że użytkownik wydzwonił 200 minut w lipcu i 250 minut
    w sierpniu nie znaczy że nie wydzwoni 1000 minut we wrześniu gdy
    zacznie się szkoła, praca, inny projekt, problemy rodzinne itp, itd.

  • 3. Data: 2011-11-05 13:58:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jerzy.n" napisał:

    > [sznurek do bullpita]

    "Usługa jest dostępna dla tych, którzy posiadają indywidualny abonament..."
    ... i cyrograf na 2 lata, w trakcie którego mogą sobie co najwyżej zmienić
    abonament na wyższy[*] ;->

    [*] a mnie się wczoraj jakimś cudem udało zmienić na niższy ;-)

    JoteR

  • 4. Data: 2011-11-05 14:06:41
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-05 14:58, JoteR pisze:
    > "Usługa jest dostępna dla tych, którzy posiadają indywidualny abonament..."
    > ... i cyrograf na 2 lata, w trakcie którego mogą sobie co najwyżej
    > zmienić abonament na wyższy[*] ;->

    Ja bym po czymś takim zastanowił się poważnie, kto stworzył tę stronę i
    kto płaci za jej utrzymanie;)

  • 5. Data: 2011-11-05 14:48:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomaszek" napisał:

    > Ja bym po czymś takim zastanowił się poważnie, kto stworzył tę stronę
    > i kto płaci za jej utrzymanie;)

    "Eksperci przewidują, że polska usługa internetowa wywoła korzystne zmiany
    na rynku telekomunikacyjnym."
    I wszystko jasne, bo wg tzw. ekspertów (że też jeszcze mają czelność coś
    przewidywać) "korzystne zmiany na rynku" są wtedy, gdy firma wykazuje
    "większą rentowność" ergo: wprowadza podwyżki usług i wypierdziela personel
    na bruk. Po wuja te stada "konsultantów" w salonach i call centrach? Pitbull
    skuteczniej orżnie klienta, który jeszcze będzie się cieszył, że sam
    wszystko sobie wyliczył. Za "niewielką opłatą" oczywiście...

    JoteR

  • 6. Data: 2011-11-05 16:08:18
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pitbull skuteczniej orżnie klienta, który jeszcze będzie się cieszył, że
    > sam wszystko sobie wyliczył. Za "niewielką opłatą" oczywiście...

    Nie sam policzysz, tylko program prognozujący który łączy sie z Twoim kontem
    i wylicza po twoich rozmowach juz odbytych, a te stada konsultantów są do
    tego aby maksymalnie naciągać "łosi" na najbardziej korzystne dla operatora
    opcje ...Sprawdzałem i całkiem korzystna opcja, dla mnie oczywiście .

  • 7. Data: 2011-11-05 16:50:42
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-05 13:23, jerzy.n pisze:
    > http://pixelfun.pl/kat,1009781,title,Optymalizator-w
    ydatkow-na-telefon-komorkowy,wid,13214763,artykul.ht
    ml?smgszticaid=6d53e

    jakoś nie mam ochoty dawać komuś mojego hasła do konta. jeżeli ten
    projekt jest taki super, to czemu np. nie zaciąga sobie danych z
    ostatnich faktur (OCR skanu papierowej faktury). Jak dla mnie sprawa
    mocno naciagana.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-11-05 17:14:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > jest taki super, to czemu np. nie zaciąga sobie danych z ostatnich faktur
    > (OCR skanu papierowej faktury). Jak dla mnie sprawa mocno naciagana.

    A co Ci szkodzi zmienić hasło na chwilę na '123456', uruchomić
    program, zebrać wyniki i potem spowrotem zmienić hasło na swoje?

  • 9. Data: 2011-11-05 21:44:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 08:23:14 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > w sierpniu nie znaczy że nie wydzwoni 1000 minut we wrześniu gdy
    > zacznie się szkoła, praca, inny projekt, problemy rodzinne itp, itd.

    To teraz Pszemolu okresl sie jaka kwote jestes sklonny stracic, zapisz
    godzine i date, oszacuj szanse na taka sytuacje jak powyzej, nastepnie
    siegnij do stron 4 naszych glownych operatorow, wybierz najlepsza taryfe
    dla siebie, przeczytaj uwaznie regulaminy i cenniki szukajac kruczkow, przy
    okazji spisz kilka alternatywnych taryf. Znow zapisz godzine.

    Teraz siegnij do bilingow z ostatniego roku, przeprowadz symulacje ile bys
    zaplacil w wybranej taryfie a ile w alternatywnych, mozesz tez zasymulowac
    przypadki specjalne typu np 1000 minut przez 2 miesiace, przypomnij sobie
    co regulaminy mowia o zmianie taryfy na wyzsza, podsumuj symulacje, zapisz
    godzine.
    I jak to zrobisz, to bedziesz mial prawo kwestionowac wysilek umyslowy :-P
    A pamietaj ze mamy wiecej operatorow.

    Przy okazji mozesz wyliczyc i nam podac ile kosztuje iphone :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-11-05 23:47:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-05 18:14, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > A co Ci szkodzi zmienić hasło na chwilę na '123456', uruchomić
    > program, zebrać wyniki i potem spowrotem zmienić hasło na swoje?

    Ty na prawde taki naiwny jestes? Czy tylko zartujesz w tym momencie???

    --
    venioo
    GG:198909