  • 1. Data: 2011-11-06 08:14:42
    Temat: Repeater GSM - anteny ?
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Jaka jest minimalna odległość (izolacja) pomiędzy anteną zewnętrzna i
    wewnętrzną. Chcę umieścić antenę zewnętrzną na strychu (3 piętro), a antenę
    wewnętrzną na parterze. Po drodze jest strop żelbetowy i drewniany. Jest
    taka opinia że to jest niewystarczająca "izolacja między antenowa" i
    bezwzględnie muszę umieścić na dachu antenę zewnętrzną.
    Wiesiek

  • 2. Data: 2011-11-06 10:57:40
    Temat: Re: Repeater GSM - anteny ?
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    Wiesiek von Kl. Peterwitz napisal:

    > Jaka jest minimalna odległość (izolacja) pomiędzy anteną zewnętrzna i
    > wewnętrzną.

    Napisz, co to za repeater i jakie anteny bedziesz stosowal. Wtedy moze cos
    poradzimy.

    --
    dremka

  • 3. Data: 2011-11-06 13:14:10
    Temat: Odp: Repeater GSM - anteny ?
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dremka" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > wewnętrzną.

    Napisz, co to za repeater i jakie anteny bedziesz stosowal. Wtedy moze cos

    Nie mam jeszcze dobranego repeatera. Szukam, czytam, rozpoznaję temat.
    Pisze się że obie anteny nie powinny być "blisko". Jak blisko ? Ile może być
    pomiędzy nimi pięter, ścian, itp aby nie było blisko?
    Wiesiek

  • 4. Data: 2011-11-06 13:17:25
    Temat: Re: Odp: Repeater GSM - anteny ?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 14:14:10 +0100, Wiesiek von Kl. Peterwitz napisał(a):

    > Nie mam jeszcze dobranego repeatera. Szukam, czytam, rozpoznaję temat.

    Więc bądź proszę uprzejmy najpierw rozpoznać temat konfiguracji czytnika
    news oraz kulturalnego odpowiadania w usenecie.
    Temat wielokrotnie prostszy, a - niestety - poległeś jak do tej pory.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2011-11-06 13:27:40
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    .

> [...]

    Więc bądź proszę uprzejmy najpierw rozpoznać temat konfiguracji czytnika
    news oraz kulturalnego odpowiadania w usenecie.

    U mnie wszystko OK. Nie wiem jak u Ciebie.

    Temat wielokrotnie prostszy, a - niestety - poległeś jak do tej pory.

    Rozpoznaj temat pisania po polsku (Temat wielokrotnie prostszy !!!??) i
    trzymaj się zasady - nic nie wiem nie zabieram głosu.

    Wiesiek

  • 6. Data: 2011-11-06 13:45:40
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Waldek ma rację. Ten Twój (pożal się Boże) czytnik newsów w ogóle nie
    wstawia znaków cytowania. Tekst cytatu, na który odpowiadasz miesza się
    z treścią odpowiedzi. Niewygodnie się to czyta. A o repeaterach było nie
    raz.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2011-11-06 13:55:02
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Waldek ma rację. Ten Twój (pożal się Boże) czytnik newsów w ogóle nie
    wstawia znaków cytowania. Tekst cytatu, na który odpowiadasz miesza się
    z treścią odpowiedzi. Niewygodnie się to czyta.

    Dzięki sprawdzę. Ale na usprawiedliwienie podam że dotychczas nie było
    reklamacji.

    A o repeaterach było nie raz.

    .... a o wzajemnych usytuowaniach anten też ? Jak pisałem staram się ten
    temat rozpoznać i dużo wiem ale w temacie tych anten mam problem.

    Wiesiek

  • 8. Data: 2011-11-06 14:15:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 14:27:40 +0100, Wiesiek von Kl. Peterwitz napisał(a):

    > U mnie wszystko OK. Nie wiem jak u Ciebie.

    zdecydowanie nie jest ok.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
    w szczególności części "Pisanie postów" i "Konfiguracja czytników"
    a później
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    > Rozpoznaj temat pisania po polsku (Temat wielokrotnie prostszy !!!??) i
    > trzymaj się zasady - nic nie wiem nie zabieram głosu.

    To zaiste fenomen, jak wielu użytkowników bierze skądś pomysł, że gejzer
    wioskowego chamstwa w odpowiedzi na spokojną uwagę jest dobrym pomysłem na
    zaprzyjaźnienie się z grupą osób do której się przyszło.
    To jest jakaś koncepcja, żeby się nietuzinkowo zaprezentować, niestety,
    efekty będą zbliżone do jej poziomu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 9. Data: 2011-11-06 14:24:09
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    A czytałeś to o sobie ?
    Cytat z tej grupy:
    Kolego WALDKU GODEL czesto przegladam pl.misc.telefonia.gsm i zauwazylem ze
    80 % twoich postow to gnojenie kazdego uzytkownika ktory prosi o pomoc.
    Wiekszosc w kontekscie ze ktos czegos nie umie i nie zna sie.
    Lubisz pouczac kazdego napotkanego czlowieka?

    1. Jesli ci sie cos nie podoba z moim antywirusem to zechciej to
    wyartykulowac a jesli nie to twoj jest zwyklym blahblahbhlah.
    2. Zacznij ludziom pomagac a nie generowac sztuczna ilosc postow na
    porzadnej i przydatnej grupie

  • 10. Data: 2011-11-06 14:27:04
    Od: "Wiesiek von Kl. Peterwitz" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup

[...]

    Rzuciłem próbkę na pl.test i oto odpowiedź:

    Użytkowniku podpisujący się jako "Wiesiek von Kl. Peterwitz":
    Nie znalazłem żadnych błędów w Twojej wiadomości. :-)
    (Co wcale nie oznacza, że na pewno żadnych nie ma.)

    ????? Wiesiek