  • 1. Data: 2011-11-05 12:05:16
    Temat: T-mobile
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Jak w temacie , padła ta siec zupełnie ?

  • 2. Data: 2011-11-05 12:34:41
    Temat: Re: T-mobile
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie , padła ta siec zupełnie ?

    Okolice Szczecina padnięte.

  • 3. Data: 2011-11-05 13:12:58
    Od: "jerzy.n" <d...@o...eu>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jerzy.n" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Okolice Szczecina padnięte.
    Dokładnie tak jak mówisz...

  • 4. Data: 2011-11-05 14:53:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-11-2011 o 14:12:58 jerzy.n <d...@o...eu> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dok?adnie tak jak mówisz...

    "Od godzin porannych występują problemy z siecią T-Mobile, które dotyczą
    zarówno wykonywania połączeń głosowych jak i dostępu do Internetu.

    Jak informuje Biuro Obsługi Abonenta, do którego udało się dodzwonić,
    problem dotyczy prawie całego kraju. Obecnie T-Mobile pracuje nad
    wyeliminowaniem przyczyn awarii, jednak dokładny czas ich usunięcia nie
    jest znany."

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=23289

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 5. Data: 2011-11-05 14:54:31
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

  • 6. Data: 2011-11-06 22:14:21
    Od: gostek <g...@g...pl>

> [...]
    > problem dotyczy prawie całego kraju. Obecnie T-Mobile pracuje nad
    > wyeliminowaniem przyczyn awarii, jednak dokładny czas ich usunięcia nie

    niby pisza, ze awaria usunieta, tylko, ze u mnie (wawa) net czesto
    zamiera na pare minut i nic nie mozna sciagnac (pozniej znow dziala
    normalnie)

    czy era cos w ogole kombinuje ze swoja siecia (lacza nadajniki z orange?
    na terenie calego kraju?)

  • 7. Data: 2011-11-10 22:42:10
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 05-11-2011 13:05, jerzy.n pisze:
    > Jak w temacie , pad?a ta siec zupe?nie ?

    T-Mobile: dodatkowe minuty lub SMS-y za awarię sieci
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=23352

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?