  • Data: 2010-05-01 10:31:01
    Temat: sprzedawane auta.
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podaje to jako ciekawostka, ale włos się trochę jeży.
    W latach 2000-2003 byłem szczęśliwym posiadaczem Opla
    Omegi B FL 3.0 (czy jak kto woli Omegi C) z 1999 roku.
    Kupiłem to auto jako 9 miesięczne z przebiegiem 40000 km.
    Salon Polska, gwarancja 1. właściciel - cacko ;)

    Robiłem dość duże przebiegi i auto sprzedałem w 2003 roku
    z przebiegiem około 250.000 km.

    W karcie pojazdu są dane właściciela, więc ktoś wpisał
    moje nazwisko, imię i miasto do googli i nagle dostaje
    mail'a typu, "Witam, był Pan kiedyś właścicielem Opla
    Omegi (....) Jaki to auto miało przebieg w momencie
    sprzedaży?"

    Zaczynam się zastanawiać: Serwisowane było w ASO, którego
    już nie ma. Faktur też już nie ma (minęło więcej niż 5 lat).
    Odpisuje, że auto miało w 2003 roku coś około 250.000 km.

    A on mi odpisał, że kupił to auto parę miesięcy temu
    z przebiegiem.. uwaga.. 160.000 km.

    Załamka, nic dodać nic ująć. To chyba standard.

    pozdrawiam
    oklejone C63 2009 20kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 55kkm PO*****