  • Data: 2010-05-01 11:15:45
    Temat: Re: sprzedawane auta.
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-01 11:08, Marcin Jan pisze:
    > megrims pisze:
    > /..../
    >
    > zaczynam się zastanawiać: Serwisowane było w ASO, którego

    > *
    > kiedyś kiedyś mieliśmy golfa II, jak go wstawialiśmy do komisu to miał
    > ca. 150. tys km i dość szybko został sprzedany. Po roku patrzę a ten
    > nasz golf znów jest w tym samym komisie z przebiegiem 130 tys.
    > pozdrawiam
    > marcin

    Żona jeździ E90'2005 kupionym od nowości. Teraz ma 160kkm. Czasem
    oglądam takie auta z tego samego roku albo i młodsze z takim
    przebiegiem, to muszą mieć ze 300 albo więcej ale nie 160kkm. Łyse
    kierownice, pedały, dźwignie zmiany biegów itp. Masakra. No ale widać
    tak już jest.

    pozdrawiam
    oklejone C63 2009 20kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 55kkm PO*****